Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: logistyka

Goodman umacnia się w sektorze e-commerce

Dzięki podpisaniu umowy na budowę centrum logistycznego o powierzchni 130 000 mkw. dla Zalando w Niemczech, Grupa Goodman jest na drodze do dostarczenia ponad 1,5 mln mkw. dla klientów z sektora e-commerce w Europie. Od czasu wybudowania pierwszego centrum logistycznego e-commerce dla Amazon w Lipsku, w Niemczech, ekspert w dziedzinie nieruchomości przemysłowych ugruntował swoją pozycję najbardziej aktywnego i doświadczonego właściciela, dewelopera i zarządzającego powierzchnią logistyczną dla branży handlu internetowego w Europie.

Total Polska inwestuje w rozwój działalności asfaltowej

Spółka Total Polska rozbudowuje Terminal Asfaltów Drogowych w Ścinawie, którego właścicielem została w 2008 roku. Od tego czasu koncern inwestuje w obiekt, przeprowadzając prace modernizacyjne. Obecnie realizowany jest m.in. projekt, w ramach którego park magazynowy Terminalu Asfaltów Drogowych w Ścinawie zostanie powiększony ponad dwukrotnie poprzez dodanie zbiornika o pojemności 3000 m sześc.

SMS - skuteczne narzędzie wspomagające transport i logistykę

Komunikacja za pomocą wiadomości SMS wykorzystywana jest w wielu sektorach, także w transporcie i logistyce. Według badań IDC, 27% firm z branży TSL używa krótkich wiadomości tekstowych do kontaktu z pracownikami i klientami. Jednocześnie 75% firm zajmujących się transportem i logistyką jest przekonanych, że częsty i łatwy kontakt z klientem jest kluczowy dla tej branży, a to właśnie umożliwia SMS*.

DSV Road konsekwentnie stawia na drobnicę

W pierwszej połowie stycznia br. DSV Road zakończyło przeprowadzkę swojego łódzkiego oddziału do nowego obiektu logistycznego w Panattoni Business Center Łódź II. Zmiana lokalizacji podyktowana została m.in. dynamicznym rozwojem międzynarodowego i krajowego serwisu drobnicowego oraz rozszerzeniem współpracy z jednym z kluczowych klientów operatora.

ID Logistics - od palet do pojedynczego artykułu

Tradycyjnie, logistyka kontraktowa przede wszystkim była ukierunkowana na składowanie i obsługę „dużych jednostek”, przykładowo pełnych palet i skrzyń. Za przygotowanie do sprzedaży pojedynczych sztuk artykułów odpowiadały same sklepy, co było uznawane za najlepszy sposób na obniżenie kosztów w ramach łańcucha dostaw. Jednak w ciągu ostatnich lat zwyczaje konsumenckie drastycznie się zmieniły, co w rezultacie doprowadziło do silnego rozwoju biznesu B2C (e-commerce, …), sieci małych i średnich sklepów osiedlowych typu convenience oraz zwiększenia asortymentu towarów w sklepach tradycyjnych.

Subskrybuj to źródło RSS