Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: pozostałe zagadnienia

Projekt DHL Parcel wśród finalistów konkursu HR INNOVATOR 2015

Projekt DHL Parcel pod tytułem "Rozwój na wyciągnięcie ręki, czyli espresso session w świecie VUCA" znalazł się w gronie finalistów II edycji konkursu HR INNOVATOR 2015. Jury konkursu wysoko oceniło nowatorskość programu i zwróciło uwagę na jego znaczenie dla całej organizacji DHL Parcel. HR INNOVATOR 2015 to ogólnopolski konkurs dla firm, które realizują innowacyjne strategie w zakresie zarządzania ludźmi.

DPD Polska wspiera ideę wolontariatu edukacyjnego

Fundacja Rozwoju Wolontariatu tworzy warunki dla skutecznego  szerzenia postaw prospołecznych w Polsce. Podobnie jak międzynarodowa organizacja pozarządowa Ashoka, z którą w tym samym duchu współpracuje właściciel największej polskiej firmy kurierskiej, Fundacja zajmuje się stymulowaniem pozytywnych przemian w społeczeństwie. Swoje cele realizuje głównie poprzez program „PROJEKTOR - wolontariat studencki”, którego fundatorem jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności, a honorowy patronat nad inicjatywą objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Logistycy z CHEP pobiegną dla dzieci z fundacji „Dom w Łodzi”

„Urodzeni w CHEP-ie” to kolejna akcja charytatywna CHEP Polska realizowana w ramach globalnej strategii CSR międzynarodowego dostawcy usług poolingowych. Firma posiadająca swoje centrum serwisowe w Niewiadowie pod Łodzią, po raz kolejny przygotowała specjalną inicjatywę wspierającą społeczność lokalną, wśród której działa.

DHL wspiera biznes i dobrobyt na całym świecie

DHL, światowy dostawca usług logistycznych, rozpoczął 17 marca nową kampanię marki pod hasłem „Siła światowego biznesu” (ang. “The Power of Global Trade”). Motywem przewodnim kampanii jest silny związek pomiędzy biznesem i logistyką oraz jego wpływ na poprawę jakości życia. Kampania wykorzystuje reklamę w prasie, w internecie oraz na nośnikach „Out-of-Home”, a także telewizyjne spoty reklamowe i reklamę na portalach społecznościowych. Przy wsparciu wewnętrznej kampanii Grupy DHL „Łączymy ludzi. Poprawiamy jakość życia” (ang. “Connecting people. Improving lives”), emocjonalny sposób pozycjonowania marki DHL stał się kompleksową i zintegrowaną strategią. 

CHEP Polska z tytułem Promotora Ekologii

CHEP Polska został laureatem Ogólnopolskiego Konkursu Ekologicznego „Przyjaźni Środowisku” organizowanego przez Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych pod patronatem Ministerstwa Środowiska. Firma została wyróżniona w kategorii „Promotor Ekologii” za opracowanie i wdrożenie narzędzia Kalkulator Środowiskowy oraz korzyści ekologiczne jakie wprowadza system poolingu palet oferowany przez CHEP.

Subskrybuj to źródło RSS