Zarządzanie identyfikowalnością u producenta wyrobów 
ultra fresh to możliwość prześledzenia drogi surowca/wyrobu w górę jak i w dół łańcucha dostaw. (z ang. 
traceability).
									W jaki sposób zarządzać identyfikowalnością towaru - począwszy od partii surowca aż do partii produkcyjnej wyrobu gotowego?
									Jak zastosowanie standardów GS1, a w szczególności etykiety logistycznej GS1, wpływa na procesy produkcyjne w firmie?
									Przejdź do 
business case projektu zrealizowanego na zlecenie 
GS1 Polska przez 
Instytut Logistyki i Magazynowania i dowiedz się co daje audyt 
traceability.
									 
									
									  
									
									Często stosowane w branży handlowej hasła "personalizacja" i "sprzedaż wielokanałowa" nie są już tylko koncepcjami, nad którymi pracują detaliści. Coraz więcej z nich aktywnie wdraża innowacyjne rozwiązania technologiczne i stopniowo przechodzi na inteligentne środowisko, aby zyskać przewagę nad konkurencją w gospodarce na żądanie. Jakie czynniki wskazują na zaangażowanie sektora handlu detalicznego w proces transformacji? - 
komentarz Jacka Żurowskiego, dyrektora regionalnego Zebra Technologies w Europie Środkowej.
 
									
									
									
									
									NOWY NUMER CZASOPISMA LOGISTYKA
									Zamów roczną prenumeratę Czasopisma Logistyka.
									Prenumerata redakcyjna tylko 126 zł (za 6 numerów).