PONIEDZIAŁEK, 13 stycznia I 8024 subskrybentów
NIE WIDZISZ OBRAZKÓW? CZYTAJ ONLINE
Nowy Jedwabny Szlak
w czasopismie LOGISTYKA
Ponad 80% pociągów kontenerowych na linii Chiny-Unia Europejska przejeżdża przez przejście graniczne Brześć-Terespol i port kolejowy w Małaszewiczach. Liczba obsługiwanych tam pociągów wzrosła z 300 w 2013 r. do około 6000 w 2018 r.
Więcej na ten temat w najnowszym numerze czasopisma Logistyka!
Współpraca PKP LHS z Xi’an Free Trade Port Construction and Operation oraz partnerami logistycznymi z Kazachstanu, Rosji i Ukrainy przyczyni się do regularnych połączeń z Xi’an do Sławkowa LHS.
Warszawa, jako pierwsze miasto w Polsce i jedno z niewielu na świecie, wprowadziła system e-kontroli. Wyposażone w czujniki i kamery nowoczesne pojazdy automatycznie wykrywają kierowców, którzy nie zapłacili za parkowanie.
Zatory płatnicze w negatywny sposób wpływają na kondycję finansową i możliwość rozwoju firm z branży TSL. Co może zrobić przedsiębiorstwo, którego kontrahent nie płaci faktur?
Możliwości usprawnień procesu produkcji akcesoriów do elektronarzędzi - case study
Celem systemu produkcyjnego jest wytwarzanie określonego rodzaju produktów, które powinny powstać w określonym czasie, w ściśle określonej ilości oraz na określonym poziomie jakościowym.
Systemy logistyczne zapewniają użyteczność miejsca i czasu przemieszczanego strumienia rzeczowego oraz towarzyszących informacji. Tym działaniom zawsze towarzyszy niepewność, która może mieć wpływ na realizowane procesy biznesowe.
W szybko zmieniającej się rzeczywistości klienci branży logistycznej oczekują nie tylko rozwiązań szytych na miarę, ale przede wszystkim wysokiej jakości usług. Coraz częściej zwracają także uwagę na aspekty środowiskowe.
— Marek Skowroński, Vice President Land Transport Cluster North East Europe w DB Schenker
Forum portalu Logistyka.net.pl to miejsce, gdzie możesz szukać rozwiązania problemów logistycznych, zapytać o materiały bibliograficzne, lub po prostu wymienić się doświadczeniami z innymi użytkownikami.