Zaloguj się

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

obrazek
  • Kategoria: Zarządzanie
  • Autor: Tadeusz Wojciechowski
  • Data wydania: 2007
  • Wydawca: Difin

Odwiedź stronę wydawcy

Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące miedzy nimi sprzężenia zwrotne wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. Na współczesnym rynku, w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie przedsiębiorstwem powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów.
Książka jest także podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów: zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka.