Zaloguj się

Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

obrazek
  • Kategoria: Ekonomia
  • Autor: red. nauk. Anna Olejniczuk-Merta
  • ISBN: 978-83-208-2216-8
  • Data wydania: 2016
  • Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Odwiedź stronę wydawcy

Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga).

Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.