Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: e-gospodarka

Klienci Poczty Polskiej coraz chętniej korzystają z transakcji mobilnych BLIK

Płacenie kartą czy telefonem to oszczędność czasu, wygoda i bezpieczeństwo. Klienci Poczty Polskiej mogą korzystać z terminali płatniczych w ponad 4,6 tys. placówek i u 3,5 tys. kurierów. Z płatności BLIK, która dostępna jest na poczcie od  półtora roku, klienci placówek pocztowych korzystają coraz częściej.

Zakaz blokowania geograficznego wpłynie na e-commerce

Scalenie rynków państw Unii Europejskiej jest jednym z głównych założeń, od kilku lat konsekwentnie realizowanych w praktyce. Kolejnym etapem tej polityki będzie wprowadzenie pod koniec tego roku nowej dyrektywy. Sprawi ona, że już od 3 grudnia 2018 r. sklepy internetowe stracą możliwość blokowania dostępu do swoich stron klientom z krajów UE. Nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/302 wprowadzi kilka istotnych zmian w sektorze e-commerce. Będzie również dotyczyć zagadnień związanych z chmurą.

Internetowa sprzedaż transgraniczna szansą dla MŚP

W Polsce działa około 23 tysięcy sklepów internetowych, z których ogromna większość to podmioty średniej wielkości lub po prostu małe. Dzięki uruchomieniu handlu międzynarodowego e-sklepy mogą liczyć na wzrost sprzedaży nawet o 10% - wynika z raportu DHL Express. Na co zwrócić uwagę, chcąc rozpocząć internetową sprzedaż transgraniczną?

Co miesiąc milion transakcji bezgotówkowych w Poczcie Polskiej

Płacenie kartą czy telefonem to oszczędność czasu, wygoda i bezpieczeństwo. Klienci Poczty Polskiej mogą skorzystać z terminali płatniczych w ponad 4,6 tys. placówkach i u 3,5 tys. kurierów. Urządzenia oferują jednak dużo więcej możliwości niż tylko przyjmowanie płatności kartą czy BLIKiem.

Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetowe

Cyberprzestępcy coraz częściej przeprowadzają ataki z wykorzystaniem komunikacji szyfrowanej i plików malware. W 2017 roku każda przeciętna firma została zaatakowana w taki sposób aż 900 razy, a pośród wszystkich ataków malware te z wykorzystaniem szyfrowanych połączeń stanowiły aż 5%. To wnioski z najnowszego raportu SonicWall, producenta rozwiązań w obszarze cyberbezpieczeństwa.

PSI wprowadza do logistyki rozwiązania Przemysłu 4.0

Firma PSI Polska, producent oprogramowania dla przemysłu, wdrożyła w Centrum Dystrybucyjnym firmy LPP, właściciela marek odzieżowych takich jak RESERVED, Cropp, House, MOHITO czy SiNSAY innowacyjne oprogramowanie - Warehouse Advanced Planning (WAP). WAP to moduł stworzony do planowania procesów logistycznych, wykorzystywany do tej pory w inteligentnych fabrykach. Wdrożenie WAP w Centrum Dystrybucyjnym LPP to kolejny projekt zrealizowany przez PSI Polska w ramach 10-letniej współpracy pomiędzy firmami. Dzięki praktycznym i innowacyjnym funkcjom ma usprawnić procesy logistyczne polskiego największego producenta odzieży.

Subskrybuj to źródło RSS