Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Produkty w Google Shopping tylko z numerem GTIN

Dzisiaj, 14 lutego 2017 roku, lider internetowy - firma Google - wprowadziła obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Adwords oraz Google Shopping numerem GTIN - czyli unikatowym dla każdego produktu numerem kodu kreskowego. Obowiązek dotyczy wszystkich produktów, jakie posiadają numery GTIN nadane przez organizację GS1. 

Z etykietą

FedEx otworzył nowy hub w porcie lotniczym Mediolan-Malpensa we Włoszech

FedEx Express otwiera nowy hub na Europę południową, zlokalizowany na lotnisku Mediolan-Malpensa. Opierając się o dotychczasową obecność i ponad 30-letnie doświadczenie zdobyte na rynku włoskim, firma stawia kolejny milowy krok w rozwoju na terenie Europy, aby jeszcze lepiej spełniać rosnące potrzeby nie tylko włoskich, ale również europejskich przedsiębiorstw i klientów indywidualnych.

Zielona logistyka górą - nowy eko-terminal w polskiej sieci DB Schenker

W nowym terminalu logistycznym DB Schenker w Zielonej Górze spotkali się klienci firmy, przedstawiciele lokalnych władz i instytucji oraz uczelni wyższych. Była to okazja do dyskusji na temat współpracy biznesu z otoczeniem. Uczestnicy spotkania mogli też przekonać się, jak wygląda codzienna praca w ekologicznym terminalu cross-dockingowym.

Poczta Polska zaprasza startupy do współpracy

Poczta Polska rozpoczyna nabór firm z innowacyjnymi rozwiązaniami w ramach projektu „GammaRebels powered by Poczta Polska”. Celem działań jest połączenie potencjału początkujących, kreatywnych przedsiębiorców z infrastrukturą, doświadczeniem oraz zasobami Poczty Polskiej. Finansowanie zapewnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w ramach rządowego programu Start In Poland.

Szkoła Gospodarki Cyfrowej zaprasza na warsztaty z handlu transgranicznego

30 marca br. w siedzibie Ministerstwa Rozwoju odbędą się warsztaty z zakresu handlu transgranicznego w ramach prowadzonej przez e-Izbę Szkoły Gospodarki Cyfrowej. Program warsztatów został opracowany zarówno z myślą o przedsiębiorcach z branży e-commerce, którzy rozważają ekspansję na zagranicznych rynkach, jak i tych, którzy już prowadzą sprzedaż transgraniczną. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Subskrybuj to źródło RSS