logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Zadanie - Wyznaczanie poziomu obsługi klienta

Zadanie - Wyznaczanie poziomu obsługi klienta 4 lata 2 miesiąc temu #4993

  • janwróbel
  • janwróbel Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam. Mam serdeczną prośbę, jeżeli ktoś potrafi rozwiązać to zadanie to byłbym bardzo wdzięczny, jeśli ta osoba wkleiłaby rozwiązanie w odpowiedzi pod postem bądź w wiadomości prywatnej. Z góry bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Treść zadania brzmi następująco:

W tabeli podano rzeczywisty rozkład tygodniowego popytu na pewien typ pralki. Dane obejmują 12 miesięcy, a popyt nie wykazywał trendów ani wahań sezonowych.

Przedziały wartości popytu
0-4 - 1
5-9 - 2
10-14 - 4
15-19 - 6
20-24 - 13
25-29 - 13
30-34 - 5
35-39 - 3
40-44 - 3
45-49 - n

Wyznacz poziom POK 1 jeśli zamówienia są składane gdy zapas osiągnie poziom ZI i są realizowane w czasie T:
ZI T
a) 20 2 tygodnie
b) 40 4 tygodnie

Wyznacz POK2 jeśli zamówienia w ilości WD sztuk są składane gdy zapas osiągnie poziom ZI i są realizowane w czasie T:

ZI T
a) 20 20 2 tygodnie
b) 20 40 4 tygodnie

Proszę w miarę możliwości o jak najszybszą odpowiedź.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Zadanie - Wyznaczanie poziomu obsługi klienta 4 lata 1 miesiąc temu #5035

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3186
  • Otrzymane podziękowania: 143
  • Oklaski: 136
Witam,

obawiam się, że redakcja portalu nie zajmuje się rozwiązywaniem zadań domowych. My ze swojej strony możemy podpowiedzieć gdzie szukać wiedzy i jak ją pogłębiać, co powinno zaowocować w przyszłości (np. na egzaminie czy jeszcze później w pracy zawodowej).
Polecam lekturę artykułów na naszym portalu, np. Poziom obsługi w gospodarce zapasami.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Zadanie - Wyznaczanie poziomu obsługi klienta 4 lata 1 miesiąc temu #5064

  • wlig
  • wlig Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.111 s.

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj