Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Jaki kierunek kształcenia obrać

Jaki kierunek kształcenia obrać 5 lata 11 miesiąc temu #9063

  • WiciuWW
  • WiciuWW Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Jestem na drugim roku studiów licencjackich na Uniwersytecie Ekonomicznym. Studiuję Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, otóż za rok skończę licencjat i będę wybierał studia magisterskie. Otóż mam dylemat... Za kilka lat wejdę w życie zawodowe, prawdopodobnie będę pracował w rodzinnej firmie transportowej (Tabor czterdziestu aut). Chciałbym wykształcić się i zdobywać wiedzę w tym kierunku, w sensie chciałbym zdobywać jak najszerszą wiedzę o prosperowaniu takiej firmy, co zrobić, żeby usprawnić jej działanie, jak taką firmą zarządzać etc. Myślałem o studiach magisterskich na Politechnice na kierunku "transport", choć nie znam się na mechanice, bądź o "magisterce" na Uniwersytecie Ekonomicznym, na kierunku "logistyka". Jestem zakłopotany, bo chciałbym wybrać i kształcić się jak najbardziej w tym kierunku. Czy może ktoś z Was ma wiedzę i mógłby mi podpowiedzieć co wybrać, jak się kształcić, jak podejść do tematu.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc temu przez WiciuWW.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jaki kierunek kształcenia obrać 5 lata 10 miesiąc temu #9083

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

a może warto tą sprawę skonsultować z osobami obecnie zarządzającymi tą firmą? Być może będą potrafili wskazać kierunek Pana studiów, tak aby ich profil najlepiej odpowiadał zwłaszcza przyszłym potrzebom tego przedsiębiorstwa? Wiele też oczywiście zależy od Pana osobistych predyspozycji i preferencji.

Życzę powodzenia i pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jaki kierunek kształcenia obrać 4 lata 6 miesiąc temu #9758

  • Szofer
  • Szofer Avatar
  • Offline