Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Pomoc dla osoby zainteresowanej spedycją.

Pomoc dla osoby zainteresowanej spedycją. 3 lata 10 miesiąc temu #10145

  • Karit
  • Karit Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam szanowną społeczność forum :) Chciałbym prosić o kilka porad od osób doświadczonych w pracy w spedycji. Jestem w 3 klasie technikum o profilu logistycznym mam zdany egzamin zawodowy jednak nie czuje tego aby szkoła odpowiednio mnie przygotowała do zawodu. Jakie waszym zdaniem powinienem zrobić kroki aby jak najlepiej odnaleźć się na rynku pracy i w jaki sposób mam rozwijać moje kompetencje. Pozdrawiam :3
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc dla osoby zainteresowanej spedycją. 3 lata 10 miesiąc temu #10147

  • Jakyu130
  • Jakyu130 Avatar
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 60
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 2
Jeśli celujesz w branże spedycyjna to przede wszystkim języki (angielski, niemiecki, francuski, rosyjski, orientalne), dobrym krokiem jest też certyfikat kompetencji zawodowych w transporcie, różnego rodzaju staże itp. Ewentualnie kursy np. te które oferuje instytut logistyki i magazynowania bądź też studia logistyczne o specjalności transport i spedycja albo na kierunku transport
If you think something is stupid, but it works it isn't so stupid.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc dla osoby zainteresowanej spedycją. 3 lata 10 miesiąc temu #10154

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

myślę, że warto w Pana przypadku zainteresować się certyfikatem "Candidate European Junior Logistician", który jest dedykowany właśnie absolwentom szkół średnich. Nie powinno jednak upłynąć 365 dni od daty ukończenia nauki na poziomie technik logistyk.