Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Zapytanie dotyczące tematu pracy magisterskiej

Zapytanie dotyczące tematu pracy magisterskiej 16 lata 4 miesiąc temu #324

  • Aneska
  • Aneska Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Jestem studentkom II roku SUM Logistyki na AE w Poznaniu. Promotor polecił mi temat: Logistyczna obsługa klienta instytucjonalnego przez firmę transportową".
Prosiłabym o podanie mi kilku pozycji w literaturze odpowiednich do tego tematu, a także w jakie aspekty powinnam się zagłębić. Z tego, co tłumaczył Promotor mam skupić się na wartości tego klienta dla firmy transportowej. Tylko, co dokładnie zbadać? Wiem, że np.: badanie satysfakcji klienta, reklamacje i właśnie, co jeszcze? Z góry za wszelkie informację dziękuję.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp:Zapytanie dotyczące tematu pracy magisterskiej 16 lata 4 miesiąc temu #325

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

wiele użytecznych informacji może Pani znaleźć m.in. w następujących książkach:

- Chaberek M., Makro- i mikroekonomiczne aspekty wsparcia logistycznego, Gdańsk 2002
- Barcik R. (red.), Logistyka. Perspektywy u progu Wspólnej Europy. Materiały II Konferencji Naukowej "Nowoczesne Tendencje w Logistyce", Bielsko-Biała 2004
- Christopher M., Peck H., Ślusarczyk M., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rutkowski K. (red.), Logistyka dystrybucji. Specyfika. Tendencje rozwojowe. Dobre praktyki, Warszawa 2005

Myślę, że powinna Pani skupić się na elementach obsługi klienta takich jak:
- czas dostaw
- dostępność produktów
- elastyczność dostaw
- częstotliwość dostaw
- niezawodność dostaw
- kompletność dostaw
- dokładność dostaw
- dogodność składania zamówień