Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Praca inżynierska Logistyka i Spedycja ERP

Praca inżynierska Logistyka i Spedycja ERP 2 lata 6 miesiąc temu #10609

  • pablog97
  • pablog97 Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam. Jestem studentem kierunku Transport na specjalności Logistyka i Spedycja. Mój zakres pracy inżynierskiej to Procesy logistyczne oraz rola systemów informatycznych w logistyce na podstawie wybranego przedsiębiorstwa. Chciałbym w swojej pracy poruszyć temat ERP oraz logistykę produkcji lub dystrybucji. Mam już w miarę ogarnięte przedsiębiorstwo produkcyjne, nie będę mógł uzupełnić jego nazwy ale będę mógł wyciągnąć stamtąd jakieś dane. Ogólnie temat pracy i plan mam wymyślić sam i wysłać promotorowi do korekty. Mam jednak trochę problem z połączeniem systemu ERP i logistyki produkcji lub dystrybucji. Nie wiem za bardzo jak mógłby brzmieć mój temat oraz cały plan. Czy ktoś miałby jakiś pomysł chociaż pomoc mi z tematem?
Ostatnio zmieniany: 2 lata 6 miesiąc temu przez pablog97. Powód: ortografia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Praca inżynierska Logistyka i Spedycja ERP 2 lata 6 miesiąc temu #10610

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

wg mnie wiele będzie zależało od tego, jakie dane do analiz uda się Panu pozyskać z wybranego przedsiębiorstwa?

ERP - czyli "planowanie zasobów" obejmuje kontrolę i zarządzanie najważniejszymi zasobami i procesami w prawie każdym obszarze firmy: sprzedaży, finansach, księgowości, magazynie, kadrach, zaopatrzeniu, produkcji itd.

Plan pracy powinien zostać oparty o następujący schemat:

1. Wprowadzenie.
2. Przegląd literatury.
3. Zastosowane metody badawcze.
4. Wyniki badań.
5. Przedstawienie analiz lub dyskusji.
6. Wnioski.
7. Bibliografia.

W poszukiwaniu potrzebnych informacji warto zajrzeć np. do następujących książek: