logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Magazyn Zwrotów

Magazyn Zwrotów 6 miesiąc 3 tygodni temu #9333

  • milena283
  • milena283 Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Witam. Chciałabym się dowiedzieć czy mają Państwo jakieś pomysły na rozwiązanie poniższych problemów na magazynie zwrotów
1. Firma zewnętrzna nie odbiera przez długi okres czasu swoich produktów, które były dostarczone do CL jako asortyment przeznaczony na sklepy
2. Co można zrobić z artykułami Non Food , które są w CL i są przeznaczone do utylizacji?
3. Co można zrobić z artykułami, które zostały odrzucone przez dostawcę i posiadają małe defekty np. gry mają lekko rozcięte opakowanie
4. Jak poprawić etap przygotowawczy inwentaryzacji?
5. Co zrobić z artykułami non food które wróciły z zamkniętych lub remontowanych sklepów?
Ostatnio zmieniany: 6 miesiąc 3 tygodni temu przez milena283.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): KarolinaJan

Magazyn Zwrotów 6 miesiąc 2 tygodni temu #9345

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3376
  • Otrzymane podziękowania: 164
  • Oklaski: 144
Witam,

myślę, że posiadamy zbyt mało informacji, aby próbować udzielić konstruktywnych odpowiedzi. Rozwiązanie części problemów może przynieść np. wdrożenie systemu WMS w magazynie. System WMS może nie tylko usprawnić i przyspieszyć obsługę zwrotów i przebieg procesu reklamacyjnego, ale również wpłynąć na modyfikację wielu procesów w przedsiębiorstwie. Wiele zależy także od zapisów w umowach, które zawieracie Państwo z kontrahentami. Może warto więc zastanowić się nad przeredagowaniem niektórych zapisów w umowach zawieranych z firmami zewnętrznymi, aby uniknąć takich kłopotów w przyszłości lub przynajmniej ułatwić sobie dochodzenie należności? W magazynie warto wprowadzić regulamin i formularz zwrotów. Jeśli zależy Wam na współpracy z firmą zewnętrzną, to zapewne należy wymienić uszkodzone artykuły na nowe.

Myślę, że warto także poszerzyć wiedzę na ten temat, ciekawym uzupełnieniem informacji mogą być np. merytoryczne artykuły na ten temat.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.116 s.

Z ostatniej chwili

  • 1
  • 2
  • 3

Gigantyczna umowa MLP Group z L-SHOP-TEAM

Gigantyczna umowa MLP Group z L-SHOP-TEAM

L-SHOP-TEAM, lider niemieckiej branży tekstylnej wynajął 56,5 tys. m kw. w parku logistycznym MLP Unna,...

Polska w czołówce producentów odzieży roboczej w Europie

Polska w czołówce producentów odzieży roboczej w Europie

Sektor odzieżowy w Polsce w 2022 roku ma osiągnąć wartość ponad 43 mld zł -...

GEFCO testuje ciężarówkę IVECO z jednopaliwowym silnikiem LNG

GEFCO testuje ciężarówkę IVECO z jednopaliwowym silnikiem LNG

Firma GEFCO Polska rozpoczęła testy ciężarówki IVECO Stralis Natural Power o mocy 460 KM, zasilanej...

Statystyki forum

  • Łącznie użytkowników: 15.06k
  • Najnowszy użytkownik: amanti83
  • Łącznie postów: 8402
  • Łącznie wątków: 3173
  • Łącznie Sekcji: 2
  • Łącznie Kategorii: 12
  • Otwartych Dzisiaj: 0
  • Otwartych Wczoraj: 0
  • Odpowiedzi Dzisiaj: 0
  • Odpowiedzi Wczoraj: 0

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Zapisz się do newslettera

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj