Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: logistyka

Wspólna droga Grupy Raben

Nowe wyzwania, przed jakimi staje dziś biznes, związane są z dialogiem, którego oczekuje społeczeństwo korzystające z przywilejów komentowania działań firm za pomocą Facebooka czy YouTube. Dwustronna komunikacja pozwala z jednej strony poznać oczekiwania interesariuszy, z drugiej przedstawić działania, które firma podejmuje na rzecz społeczeństwa.

Z etykietą

PEKAES z nowym partnerem drobnicowym we Włoszech

Polski operator logistyczny PEKAES SA, rozpoczął współpracę z ITALSEMPIONE S.p.a, włoską firmą logistyczną specjalizującą się w międzynarodowych przesyłkach drobnicowych. Partnerstwo ma na celu rozwój serwisu na trasie Polska - Włochy, zwiększenie częstotliwości linii eksportowych i importowych oraz skrócenie czasu dostawy międzynarodowych przesyłek drobnicowych. Jest to możliwe dzięki większej liczbie terminali obsługujących Polskę po stronie ITALSEMPIONE (Mediolan, Turyn i Padwa).

ROHLIG SUUS pierwszy w Iranie

Po blisko 20 latach izolacji, 16 stycznia 2016 roku Stany Zjednoczone i Unia Europejska zniosły finansowe i gospodarcze sankcje nałożone na Iran. Decyzja otwiera ogromy rynek dla inwestorów. Już we wrześniu 2015 polskie firmy przebywały z misją gospodarczą, zorganizowaną pod patronatem Ministerstwa Gospodarki. Uczestniczyło w niej ponad stu przedsiębiorców, wśród których znalazł się również ROHLIG SUUS Logistics - jedyna firma reprezentująca polską branżę TSL.

PEKAES uruchomił nowoczesny terminal w Sosnowcu

Polska grupa logistyczna PEKAES SA poinformowała o uruchomieniu nowoczesnego magazynu w Sosnowcu i zmianie lokalizacji oddziału PEKAES na Śląsku. Nowy terminal cross-dockowy na terenie aglomeracji śląskiej poszerza skalę możliwości operacyjnych firmy w tym kluczowym dla gospodarki regionie kraju. Duże możliwości przeładunkowe zapewniają szybką i płynną obsługę jeszcze większej liczby przesyłek krajowych i międzynarodowych.

Rola logistyki w strategii omnichannel

Strategia omnichannel wykorzystuje połączenie wielu kanałów sprzedaży w celu zbudowania takiej oferty dla klienta, która jest idealnie do niego dopasowana. Sedno tych działań to interakcje, w sieć których należy zaangażować konsumenta. Jaką rolę odgrywa w tej strategii logistyka?

Subskrybuj to źródło RSS