Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Strategiczne przejęcie w USA

Grupa Kuehne + Nagel zawarła umowę nabycia 100 procent akcji ReTrans Inc., dostawcy rozwiązań zarządzania transportem multimodalnym z siedzibą w USA. Nabycie wynika ze strategii Grupy Kuehne + Nagel dotyczącej transportu lądowego i znacząco przyczyni się do wzmocnienia pozycji spółki, jako całościowego operatora logistycznego w Ameryce Północnej.

Internet korzyści czy sieć zagrożeń?

82,1 proc. internautów obawia się o swoje bezpieczeństwo w sieci, ale jedynie 19,8 proc. z nich korzysta z zaawansowanych rozwiązań zabezpieczających - takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Intel wśród polskich użytkowników Internetu. Dane nie napawają optymizmem, tym bardziej, że problem zagrożeń w sieci dotyczy coraz większej liczby Polaków. Z informacji Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w ubiegłym roku aż w 10 milionach polskich domów znajdował się przynajmniej jeden komputer, a dostęp do Internetu miało 74 proc. gospodarstw domowych.

Jak zwiększyć niezawodność firmy logistycznej?

Niemalże każda firma odpowiedzialna za transport masowy musi na co dzień zmagać się z problemem niechcianych awarii lub nagłych nieobecności pracowników. Prostym rozwiązaniem wydaje się wdrożenie systemu informatycznego odpowiedzialnego za zarządzanie transportem, pozwalającego na optymalne wykorzystanie zasobów. Wymaga to jednak znacznych nakładów finansowych, związanych z infrastrukturą IT. Jak uniknąć wysokich kosztów, a zarazem zwiększyć bezpieczeństwo świadczonych przez nas usług? Istnieje dobre rozwiązanie tego problemu.

Społeczna odpowiedzialność biznesu według Dachser

Przedsiębiorstwa powinny uwzględniać wpływ, jaki firma wywiera na otoczenie oraz aktywnie reagować na pojawiające się wyzwania. Takie podejście do prowadzenia działalności biznesowej realizuje Dachser, działający globalnie operator logistyczny. Firma dba o swoich pracowników, klientów oraz przestrzeń, w której funkcjonuje.

DSV dla Nepalu

DSV dostarczyło 60 ton pomocy humanitarnej do Nepalu. Przedsięwzięcie to wymagało od operatora nie tylko ogromnego doświadczenia logistycznego, ale także walki z czasem - koniecznej, aby zdążyć przed porą monsunową.

Subskrybuj to źródło RSS