Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

DHL Express zmienia samolot dla klientów z Polski północnej

DHL Express, jeden ze światowych liderów na rynku międzynarodowych przesyłek ekspresowych, zmienił samolot transportujący międzynarodowe przesyłki lotnicze klientów z regionu północnej Polski. Wcześniejszy samolot został zastąpiony przez ATP Freighter, o dużo większej ładowności i lepszych parametrach technicznych.

Kody kreskowe i inne globalne standardy w biznesie

Właśnie pojawiło się w sprzedaży vademecum kodów kreskowych pod tytułem "Kody kreskowe i inne globalne standardy w biznesie". Książka, pod redakcją naukową Elżbiety Hałas, przedstawia aktualną wiedzę dotyczącą najważniejszych zagadnień związanych z unikalną identyfikacją produktów na rynku i problematyką automatycznej rejestracji danych. Stanowi ona kompendium wiedzy na temat dotychczasowych osiągnięć w tej dziedzinie oraz rozwoju międzynarodowych standardów. Monografia  koncentruje się na systemie GS1 i  wdrożeniach wykorzystujących standardy opracowane w jego ramach.

Grupa Żywiec przenosi swój regionalny magazyn do Woli Bykowskiej

Grupa Żywiec, czołowy producent piwa na polskim rynku, została nowym najemcą w kompleksie Europolis Park Poland Central w Woli Bykowskiej koło Piotrkowa Trybunalskiego. W negocjacjach pomiędzy właścicielem, firmą CA Immo, a najemcą pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Panattoni Park Wrocław II - ostatni etap budowy

Panattoni Europe, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Polsce, informuje o działaniach w Panattoni Park Wroclaw II. Ukończony został drugi obiekt parku o powierzchni 10000 m kw. dla Frohe Sp. z o.o, Brenntag Polska i V.M.A. Obecnie trwa realizacja ostatniego etapu budowy parku, o powierzchni ok. 10000 m kw. Nowymi najemcami są: firma DSV oraz Żabka Polska.

Wiarygodne dane o produktach w sieci - ponad 270 tys. produktów w Internecie dostępnych przez telefon komórkowy

Już ponad 270 tys. produktów można przeglądać w Internecie lub za pomocą telefonu komórkowego w ramach projektu PRODUKTY W SIECI. Celem projektu jest udostępnianie referencyjnej i wiarygodnej bazy danych podstawowych produktów, ich opisów oraz relacji zachodzącymi między numerem kodu kreskowego a danymi o okodowanych towarach. Szybki dostęp do rzetelnej i aktualnej informacji o produktach zwiększa zaufanie konsumentów i wspiera ich decyzje zakupowe.

Subskrybuj to źródło RSS