Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Goodman umacnia swoją pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej

Grupa Goodman, globalny ekspert w dziedzinie nieruchomości logistycznych, z sukcesem zakończyła I połowę roku finansowego 2016, podpisując umowy najmu niemal 1 mln mkw. powierzchni logistycznej w Europie kontynentalnej. Ponad 720 000 mkw. powierzchni jest aktualnie w trakcie budowy, z czego budowa 544 000 mkw. rozpoczęła się w I półroczu roku finansowego 2016 (tj. przed 31 grudnia 2015 r.).

CTL Logistics - podsumowanie wyników przewozowych za 2015 rok

Grupa CTL Logistics konsekwentnie buduje silną pozycję na rynku usług logistycznych. Rok 2015 to rekordowe wyniki niemieckiej spółki CTL Logistics GmbH i utrzymanie statusu liczącego się gracza w Polsce. Podpisane w 2015 roku kontrakty pozwalają z optymizmem patrzeć w 2016 rok, a pierwsze tygodnie roku potwierdzają tendencję wzrostową.

Wytrzymały łańcuch dostaw najlepszą obroną przed ryzykami globalnymi

Budowanie wytrzymałości w ramach "bycia przygotowanym na każdą ewentualność" jest nie tylko najlepszą metodą obrony przed zakłóceniami w łańcuchu dostaw. Firmy globalne, które prawidłowo zastosują tę strategię, mogą zapobiec wielomilionowym stratom i cieszyć się przewagą konkurencyjną w całej organizacji. Jest to jeden z kluczowych wniosków przedstawionych w najnowszym raporcie DHL "InsightOn" poświęconym zarządzaniu ryzykiem i wytrzymałości łańcucha dostaw. 

ID Logistics zarządza europejskim centrum dystrybucji Kawasaki Motors Europe

ID Logistics, międzynarodowy lider logistyki kontraktowej, podpisał długoterminową umowę z Kawasaki Motors Europe, wiodącym producentem motocykli i pojazdów czterokołowych. ID Logistics będzie zarządzać nowym europejskim centrum dystrybucji Kawasaki, zlokalizowanym w Holandii.

Nowa strategia Full Funnel w e-commerce

Duże budżety reklamowe czy atrakcyjne rabaty i promocje, nie zawsze powodują dokonanie zakupu przez internautę. Jak pokazują najnowsze badania, tylko trzech na stu odwiedzających e-sklep staje się jego klientem. Jakie działania w ramach Full Funnel skutecznie prowadzą potencjalnego nabywcę przez kolejne etapy ścieżki zakupowej i zmieniają go w lojalnego klienta, a nawet ambasadora marki?

Subskrybuj to źródło RSS