Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

PKN ORLEN walczy z podróbkami

PKN ORLEN sukcesywnie zwalcza wykorzystywanie znaków graficznych i wizualnych, które łudząco przypominają zastrzeżone znaki towarowe, jak i charakterystyczną wizualizację stacji paliw koncernu. Spółka podejmuje konsekwentne działania prawne uznając, że klienci muszą mieć jasność do jakiej stacji jadą i komu mogą zaufać.

PepsiCo wybiera ID Logistics

PepsiCo, światowy lider w produkcji artykułów spożywczych i napojów, wybrał ID Logistics, dostawcę usług logistycznych, na operatora zarządzającego nowym magazynem konsolidacyjnym PepsiCo w Grodzisku Mazowieckim. Do zadań ID Logistics należy zapewnienie niezawodnej obsługi dostaw krajowych do największych sieci handlowych w Polsce oraz eksportowych, m.in. do: Czech, Węgier, Słowacji, krajów bałtyckich oraz na Ukrainę i Bałkany. Docelowo magazyn konsolidacyjny w Grodzisku Mazowieckim ma stać się największym centrum dystrybucyjnym PepsiCo w Polsce. 

GEFCO przejmuje GLT i wzmacnia obecność na trasie Europa - Maroko

GEFCO ogłasza przejęcie hiszpańskiej firmy GLT specjalizującej się w usługach transportowych na trasie Europa-Maroko. Akwizycja ma dla GEFCO strategiczną wartość, wzmacniając obecność spółki w regionie w momencie dynamicznego rozwoju wymiany handlowej w branży motoryzacyjnej, detalicznej i odzieżowej pomiędzy Europą a Marokiem. Umowa zawarta przez GLT i GEFCO wymaga zatwierdzenia przez odpowiednie organy regulacyjne.

Z etykietą

PKN ORLEN rusza z budową własnej sieci ładowarek elektrycznych w Polsce

Koncern rozpoczyna pilotażowy projekt instalowania szybkich ładowarek do samochodów elektrycznych na swoich stacjach paliw. Właśnie ogłoszono postępowanie zakupowe (tzw. RFP - request for proposal), na 23  ładowarki o mocy 50 kW i 100 kW. Jeszcze w 2018 roku kierowcy będą mieli możliwość naładowania aut elektrycznych na wybranych stacjach zlokalizowanych przy trasach tranzytowych w Polsce.

Toyota Motor Europe i Dassault Systèmes wspólnie pracują nad cyfrowym marketingiem nowej generacji

Firmy Dassault Systèmes i Toyota Motor Europe podpisały trzyletnią umowę, w ramach której będą pracować nad zoptymalizowaniem procesu cyfrowej produkcji. Celem współpracy jest stworzenie nowej generacji rozwiązań z zakresu digital marketingu, które znajdą swoje zastosowanie podczas premier rynkowych samochodów marki Toyota w Europie. Lista rozwiązań obejmie umiejscowienie i personalizację treści marketingowych dedykowanych klientom poszukującym nowych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb doświadczeń zakupowych.

Subskrybuj to źródło RSS