Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

UPS inwestuje w firmę zajmującą się autonomicznymi pojazdami i testuje ciężarówki

UPS Ventures - jednostka venture capital UPS - pozyskała udział mniejszościowy w przedsiębiorstwie TuSimple oferującym autonomiczne ciężarówki. Partnerzy wspólnie testują autonomiczne ciężarówki na trasie w Arizonie, aby określić, czy zastosowanie tych pojazdów może zoptymalizować obsługę i efektywność w sieci UPS®. Inwestycja UPS stanowi rozszerzenie bieżącej relacji komercyjnej łączącej oba przedsiębiorstwa, w ramach której UPS kupuje od TuSimple usługi transportowe.

Z etykietą

Tegoroczna nagroda BREEAM dla holenderskiej centrali Rhenus'a

Najwyższą ocenę BREEAM (British Research Establishment Environmental Assessment Method) w tym roku (99,48%) za zrównoważony rozwój budynku otrzymała holenderska siedziba główna i centrum dystrybucyjne międzynarodowej firmy logistycznej Rhenus Contract Logistics, położona w obiekcie New Logic III na terenie obszaru przemysłowego Het Laar na obrzeżach miasta Tilburg (Holandia). New Logic III jest już piątym budynkiem "Outstanding", który opracowała firma DOKVAST.

Panattoni Europe buduje fabrykę wózków widłowych dla Linde

Panattoni Europe wybuduje BTS dla Linde, jednego z liderów rozwiązań intralogistycznych w Europie. W hali produkcyjno-magazynowej, o blisko 44 000 m kw. powierzchni, firma będzie wytwarzać wózki widłowe. Budynek powstanie 2 minuty drogi od granicy z Niemcami - w Kołbaskowie, koło Szczecina. Realizacja ruszy jeszcze w tym roku. Wartość całej inwestycji przekroczy 60 mln euro.

InPost współpracuje z Empikiem

Operator logistyczny InPost został partnerem logistycznym w programie Empik Premium. Za opłatą od 6,67 zł do 9,99 zł za miesiąc - w zależności od długości zakupionego abonamentu - kupujący mogą korzystać z darmowego odbioru przesyłek z Paczkomatów® oraz kuriera InPost. Aż 61% badanych deklaruje, że usługi InPost najbardziej zachęcają ich do zakupów przez Internet.

Znana truckerka ambasadorką kampanii #Herotrucker

Iwona Blecharczyk, popularna w branży TSL jako Trucking Girl, od lat angażuje się w tego typu akcje społeczne. Tym razem została twarzą kampanii, ponieważ jako osoba pracująca w zawodzie kierowcy zawodowego wie, że poziom wiedzy na temat zasad udzielania pierwszej pomocy wśród jej kolegów jest niski.

Subskrybuj to źródło RSS