Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Pierwsze w Europie rozwiazanie multimodalne z ciężarowkami elektrycznymi w barwach polskiego DHL SUPPLY CHAIN

16 marca 2023 w podpoznańskich Żernikach firma Volvo Trucks, największy dostawca elektrycznych ciężarówek w Polsce, przekazała DHL Supply Chain symboliczne klucze do 5 pojazdów Volvo FM Electric. Nowoczesne e-ciężarówki, które wyznaczają trendy w zeroemisyjnym i komfortowym transporcie, będą pracować w barwach wiodącego operatora logistycznego głównie w zachodniej części Polski, a dodatkowo też na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Inwestycja jest kolejnym krokiem na drodze realizacji strategii Grupy DHL Deutsche Post „DSC GoGreen 2050” zakładającej dojście do zeroemisyjnej logistyki w 2050 roku.

Shell wprowadza do polski program Accelerate to Zero

Zespół Shell Fleet Solutions wdraża na polski rynek globalny program Accelerate to Zero, którego celem jest wsparcie klientów biznesowych w osiągnięciu ambitnych celów dekarbonizacyjnych. Wprowadzany zestaw usług i produktów jest odpowiedzią na zapisy zawarte między innymi w porozumieniu paryskim i pakiecie „Fit for 55” i ma pomóc firmom w planowaniu i wdrażaniu jak najefektywniejszych rozwiązań prowadzących do obniżenia emisyjności ich flot.

TruKKer przejmuje BlackBuck Poland

TruKKer, największy przewoźnik transportu lądowego w regionie MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna), nabył 100% udziałów BlackBuck Poland Sp. z o.o., zwiększając w ten sposób zasięg operacyjny. Mając oddziały w Polsce i Kazachstanie, TruKKer planuje kolejne etapy rozwoju logistyki z Turcji do krajów UE i WNP.

Dealz uruchomił swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce

Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, właściciela m.in marek Pepco w Europie i Poundland w Wielkiej Brytanii, otworzyła w Łyszkowicach (powiat łowicki) swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce. Liczący 47 000 mkw. powierzchni magazyn, wykorzystujący nowoczesne rozwiązania technologiczne, pozwoli znacznie przyspieszyć obsługę dostaw do sklepów. Pomoże także w realizacji ambitnych planów rozwojowych sieci, która chce podwoić liczbę swoich sklepów do końca 2023 roku.

Subskrybuj to źródło RSS