Wydawnictwo Mediaplanet Polska realizuje prasowo-internetową kampanię
"Biznes w e-commerce", która ukaże się
7 listopada w dzienniku "Gazeta Wyborcza". W ramach kampanii wydane zostanie obszerne kompendium wiedzy na tematy związane z sektorem e-commerce, w którym będzie można znaleźć kompleksowy wykaz narzędzi, produktów i usług, dzięki którym firma może się swobodnie rozwijać. Z artykułu dr. Szymona Strojnego, eksperta
Instytutu Logistyki i Magazynowania, Czytelnicy dowiedzą się m.in. jakie są źródła przewagi konkurencyjnej w e-commerce.
Kampania będzie również dostępna w Internecie na stronie
www.poradnikbiznesu.info.
Polecamy!
Ministerstwo Finansów przygotowuje znaczące zmiany w rozliczaniu samochodów osobowych wykorzystywanych w działalności gospodarczej. Planowanym terminem ich wejścia w życie jest 1 stycznia 2019 r. Co czeka w tej kwestii przedsiębiorców? -
odpowiada Magda Sławińska-Rzemek, doradca podatkowy w firmie inFakt
Firma produkcyjna rozpoczęła sprzedaż towarów z Polski do klienta w Uzbekistanie. Sprzedaż towaru firmy jest dokonywana przez spółkę brytyjską, która jest także faktycznym właścicielem towaru produkowanego przez wspomniana firmę, natomiast sama dostawa dokonywana jest z magazynu dystrybucyjnego w Polsce. Przy pierwszej dostawie reprezentująca firmę agencja celna wystawiła deklarację eksportową wraz z Certyfikatem pochodzenia. Towar jednak nie został odprawiony ze względu na brak dodatkowych dokumentów sprzedażowych, wymaganych przez urząd celny w Uzbekistanie: faktury i tzw.
"delivery note", zalegalizowanych przez właściwą izbę handlową.
Na czym polega legalizacja dokumentów oraz gdzie i w jakiej instytucji powinno się ją dokonać?