Usługa „szyta na miarę” na przykładzie firmy BIPROTRANS
Nie ma takiego pojęcia jak standardowa usługa. Każda usługa może być różnie postrzegana przez klientów, ponieważ każdy z nich ma odmienne potrzeby. Dlatego też, pomiędzy stronami musi występować bliska współpraca. Brak takiej współpracy powoduje utrudnienia w opracowywaniu należytej oferty, a tym samym spełnieniu oczekiwań klientów. Niezwykle istotną sprawą jest wybór cech wyróżniających, które powinny spełniać poniższe kryteria2: znaczenie - cecha wyróżniająca jest szczególnie istotna w przypadku dostatecznie dużego rynku, rozpoznawalność - cecha wyróżniająca daje wyraźną przewagę nad innymi dostępnymi ofertami, komunikatywność - cechę wyróżniającą można zakomunikować w sposób prosty lub bardzo mocno ją podkreślić. wyższość - cechy wyróżniającej nie można łatwo skopiować, dostępność - wybrany segment klientów będzie gotowy zapłacić za tę cechę i będzie go na to stać.
- 0
- Kategoria: Transport i spedycja