logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Jakość usług

Jakość usług 1 rok 8 miesiąc temu #7982

  • kamigum
  • kamigum Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam,
Mam pytanie, czy badając jakość usług mogę się posłużyć metodą CSI czy lepszy będzie servqual?
Piszę pracę inżynierską i zajmuję się badaniem satysfakcji klientów na przykładzie paczkomatów Inpost.

Pozdrawiam :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Jakość usług 1 rok 7 miesiąc temu #7989

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3186
  • Otrzymane podziękowania: 143
  • Oklaski: 136
Witam,

wg mnie wiele zależy od tego, na badanie czego chce Pan położyć większy nacisk?
Do badania jakości usług zapewne lepsza będzie metoda servqual, natomiast jeśli chce Pan badać satysfakcję klientów to lepiej będzie użyć metody Customer Satisfaction Index.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.149 s.

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj