Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Praca inżynierska - rozdział II literatura

Praca inżynierska - rozdział II literatura 5 lata 6 miesiąc temu #9231

  • endriu875
  • endriu875 Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
Witam,

Posiadam mały problem z literaturą do rozdziału II swojej pracy inżynierskiej odnoszącej się do obsługi klienta.
Temat mojej pracy "Analiza procesu realizacji zamówienia klienta na produkcję próżnych kontenerów masowych”.

Plan pracy wygląda następująco:
Rozdział I Proces dystrybucji i logistyczna obsługa klienta
1.1 Ocena podmiotów w sieci dystrybucji
1.2 Obsługa klienta
1.1.1 Fazy OK
1.1.2 Luki w OK
1.1.3 Elementy logistyczne obsługi klienta
1.3 Strategie i kanały dystrybucji
1.4 Funkcje dystrybucji i obsługi posprzedażnej
1.5 Charakterystyka przepływów fizycznych wyrobów gotowych i przepływów informacyjnych w procesach dystrybucji i obsługi posprzedażnej
Rozdział II Cykl realizacji zamówienia klienta
2.1 Klient
2.2 Elementy cyklu realizacji zamówienia klienta
2.3 Czas – pojęcie czasu w cyklu realizacji zamówienia klienta

Z literatury do rozdziału do drugiego posiadam:
1. Z. Żebrucki, "Badania form partnerstwa logistycznego między przedsiębiorstwami", Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2012, str. 47-48
2. M. Kramarz, "Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji: Pomiar, ocena, strategia", Difin S.A., Warszawa 2014,
str. 69-79
3. J. Bendkowski, M. Kramarz, "Logistyka stosowana: Metody, techniki, analizy", Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2011,
str. 452-463

Zdaje sobie sprawę, że jest to za mało. Czy mogę liczyć na jakieś podpowiedzi odnośnie źródeł wyczerpujących powyższe podrozdziały w rozdziale II?

Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Praca inżynierska - rozdział II literatura 5 lata 6 miesiąc temu #9245

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,
w poszukiwaniu potrzebnych informacji warto zajrzeć np. do następujących książek:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001,
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
- Christopher M., Peck H., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005,
- Cichosz M., Lojalność klienta a logistyka firm usługowych, Warszawa 2010.

Ponadto można także przejrzeć artykuły nt. logistycznej obsługi klienta, opublikowane na tym portalu, a w nich warto zwrócić uwagę na zgromadzoną bibliografię.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.082 s.