Witam,
Posiadam mały problem z literaturą do rozdziału II swojej pracy inżynierskiej odnoszącej się do obsługi klienta.
Temat mojej pracy "Analiza procesu realizacji zamówienia klienta na produkcję próżnych kontenerów masowych”.
Plan pracy wygląda następująco:
Rozdział I Proces dystrybucji i logistyczna obsługa klienta
1.1 Ocena podmiotów w sieci dystrybucji
1.2 Obsługa klienta
1.1.1 Fazy OK
1.1.2 Luki w OK
1.1.3 Elementy logistyczne obsługi klienta
1.3 Strategie i kanały dystrybucji
1.4 Funkcje dystrybucji i obsługi posprzedażnej
1.5 Charakterystyka przepływów fizycznych wyrobów gotowych i przepływów informacyjnych w procesach dystrybucji i obsługi posprzedażnej
Rozdział II Cykl realizacji zamówienia klienta
2.1 Klient
2.2 Elementy cyklu realizacji zamówienia klienta
2.3 Czas – pojęcie czasu w cyklu realizacji zamówienia klienta
Z literatury do rozdziału do drugiego posiadam:
1. Z. Żebrucki, "Badania form partnerstwa logistycznego między przedsiębiorstwami", Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2012, str. 47-48
2. M. Kramarz, "Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji: Pomiar, ocena, strategia", Difin S.A., Warszawa 2014,
str. 69-79
3. J. Bendkowski, M. Kramarz, "Logistyka stosowana: Metody, techniki, analizy", Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2011,
str. 452-463
Zdaje sobie sprawę, że jest to za mało. Czy mogę liczyć na jakieś podpowiedzi odnośnie źródeł wyczerpujących powyższe podrozdziały w rozdziale II?
Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc.