Witam,
plan pracy można oprzeć o następujący schemat:
1. Wprowadzenie.
2. Przegląd literatury.
3. Zastosowane metody badawcze.
4. Wyniki badań.
5. Przedstawienie analiz lub dyskusji.
6. Wnioski.
7. Bibliografia.
W poszukiwaniu potrzebnych informacji warto zajrzeć np. do następujących książek:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001,
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
- Christopher M., Peck H., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005,
- H. Szulce, S. Strojny i in., Kompendium marketingu dla logistyków, Poznań 2009,
- Cichosz M., Lojalność klienta a logistyka firm usługowych, Warszawa 2010,
- Murphy P.R., Wood D.F., Nowoczesna logistyka, Gliwice 2011.
Ponadto można także przejrzeć
artykuły nt. logistycznej obsługi klienta, opublikowane na tym portalu, a w nich warto zwrócić uwagę na zgromadzoną bibliografię.
Pozdrawiam
ŁP