logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

PARTNER PORTALU:

A+ A A-

e-Commerce - handel przyszłości

Rodzaj wydarzenia: konferencja

Data rozpoczęcia: 2012-05-25

Data zakończenia: 2012-05-25

Miejsce konferencji: Warszawa, siedziba dziennika "Rzeczpospolita", ul. Prosta 51

Organizator: Presspublica Sp. z o.o.

E-commerce w Europie rośnie szybciej niż w Stanach Zjednoczonych. W zeszłym roku, jego wartość wzrosła o 18,2% do 259,5 mld dolarów. (Źródło: Internet Retailer, lista i raport Top 400 Europe). Polska wyróżniła się na tle Europy najwyższym wskaźnikiem wzrostu wartości rynku e-commerce, który w okresie 2010-2011 osiągnął 33,5%. (Źródło: Raport Centre for Retail Research zrealizowany na zlecenie porównywarki cen Kelkoo). 44% dystrybutorów i sieci handlowych wdroży w ciągu najbliższych 12 m-cy nowe rozwiązania e-Commerce. (Źródło: Badanie Forrester Consulting, przeprowadzone na zlecenie firmy Columbus).

Główne zagadnienia konferencji:

- Trendy w rozwoju e-Commerce i w sprzedaży wielokanałowej
- Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla branży e-Commerce
- Inspiracje - firma tradycyjna uruchamia sprzedaż internetową
- W jakim kierunku rozwijać sprzedaż on-line?

W programie m.in.

e-Commerce. Co się sprawdza w innych krajach i może się sprawdzić w Polsce? Kierunki rozwoju, najnowsze rozwiązania, sprawdzone modele generowania większej sprzedaży online.
Trendy. Opinie ekspertów i dyskusje o przyszłości handlu internetowego w Polsce (dobre praktyki, wielokanałowość w b2b/b2c, konsument 3.0, zmiany w prawnie, zakupy grupowe, porównywarki cen, mobilne kanały sprzedaży, personalizowane rekomendacje, f-commerce, outsourcing logistyki, płatności internetowe).

Więcej informacji jest dostępnych na stronie www konferencji.

Newsletter

Z ostatniej chwili

  • 1
  • 2
  • 3

Skończył się czas wielkich budżetów w branży IT

 Skończył się czas wielkich budżetów w branży IT

W ubiegłym roku zawirowań na rynku IT było wiele. Stagnacja w przetargach na informatyzację instytucji...

PKN ORLEN walczy z podróbkami

PKN ORLEN walczy z podróbkami

PKN ORLEN sukcesywnie zwalcza wykorzystywanie znaków graficznych i wizualnych, które łudząco przypominają zastrzeżone znaki towarowe,...

PepsiCo wybiera ID Logistics

PepsiCo wybiera ID Logistics

PepsiCo, światowy lider w produkcji artykułów spożywczych i napojów, wybrał ID Logistics, dostawcę usług logistycznych,...

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj