Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Kurs Transedu

Kurs Transedu 3 lata 1 miesiąc temu #10442

  • adrian10
  • adrian10 Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam mam takie pytanie dotyczące kursów transedu. Nasza uczelnia niedługo będzie przystępować do kursów i mam dylemat dotyczący wyboru jednego z nich. Mamy możliwość wyboru jednego z 4 kursów (Transport drogowy, Spedycja, Magazyn, Manager w branży TSL). Interesują mnie 2 z nich - spedycja i manager w branży TSL, lecz na chwile obecną można przystąpić do jednego. Który daje lepsze perspektywy zawodowe - na dzisiejsze i przyszłe czasy? Realizował ktoś z Was jakiś z nich?

Dodatkowo są może jakieś wartościowe i bezpłatne kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje (lub wiążące się z niedużymi opłatami). Dodam, że jestem początkującym w tym obszarze i chciałbym zrobić jakieś certyfikaty lub coś w deseń.
Ostatnio zmieniany: 3 lata 1 miesiąc temu przez Lukasz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kurs Transedu 3 lata 1 miesiąc temu #10445

  • Szofer
  • Szofer Avatar
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 34
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2