Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

UPS i Izba Gospodarki Elektronicznej łączą siły, by pomóc polskim detalistom wykorzystać potencjał e-commerce

UPS i Izba Gospodarki Elektronicznej ogłosiły nową współpracę, której celem jest wsparcie polskich przedsiębiorców w ich rozwoju na rynku e-commerce. Partnerstwo obejmuje publikację poradnika poświęconego zagadnieniom branży e-commerce, a także serię warsztatów dla firm, które stawiają pierwsze kroki w e-commerce w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej.

Rozwiązania Verizon Connect z zakresu telematyki i zarządzania personelem w nowych pojazdach Iveco

Firma Verizon Connect nawiązała współpracę z Iveco, wiodącym producentem pojazdów użytkowych i przemysłowych. Celem jest zapewnienie klientom wglądu w szereg parametrów dotyczących ich floty, dzięki kompleksowym usługom telematycznym i mobilnemu oprogramowaniu do zarządzania personelem.

Container 42 - nowa jakość przewozów kontenerowych

Jednym z elementów strategii cyfryzacji portu w Rotterdamie, największego portu morskiego w Europie, jest wykorzystanie tzw. "inteligentnych kontenerów". Pierwsza jednostka ładunkowa tego typu pod enigmatyczną nazwą "Container 42" wyruszyła 24 maja br. z Rotterdamu w morsko-lądową podróż dookoła świata, która potrwa aż 2 lata. W dniach od 28 do 30 maja pierwszy inteligentny kontener był prezentowany w Monachium podczas targów transport logistic 2019.

Niewielkie magazyny klasy A powstają blisko centrów miast

Waimea Holding wprowadza na rynek Moduły Magazynowo-Produkcyjne. W całym kraju zbuduje kilkadziesiąt wysokich na 10 m budynków klasy A, o całkowitej powierzchni 7 - 15 tys. m kw., podzielonych na małe moduły od 300 do 1000 m kw. Pierwsza inwestycja powstaje w Bydgoszczy. Generalnym wykonawcą została firma W.P.I.P.

GEFCO przejmuje Chronotruck, cyfrową platformę logistyczną dla spedytorów i przewoźników

Grupa GEFCO poinformowała o zakupie firmy Chronotruck, która kontaktuje spedytorów i przewoźników za pośrednictwem innowacyjnej platformy cyfrowej. Przejęcie jest elementem strategii Grupy GEFCO, opierającej się na wykorzystaniu nowych technologii w imię satysfakcji klientów oraz świadczenia w pełni cyfrowych usług odpowiadających potrzebom obecnych i przyszłych systemów logistycznych.

Ubrani w miazgę drzewną, czyli ekotrendy w branży odzieży roboczej i ochronnej

Prawie połowa ankietowanych millennialsów przed zakupem rozważy kwestię zrównoważonego rozwoju i etyki - podaje badanie przeprowadzone przez Deloitte w USA. Z kolei według raportu "EKOświadomość Polaków" zainicjowanego przez VIVE Textile Recykling ponad 55 proc. badanych uważa, że nasza świadomość ekologiczna zmienia się na lepsze. Czy podobną tendencję możemy zaobserwować w branży odzieży roboczej i ochronnej?

Subskrybuj to źródło RSS