Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

DHL PARCEL POLSKA - nowa organizacja na polskim rynku kurierskim

Podążając za nowymi trendami w handlu i potrzebami usługobiorców rozwiązań logistycznych, powołano nową organizację DHL Parcel Polska, która powstała jako odpowiedź Deutsche Post DHL na wyzwania krajowego rynku przesyłek kurierskich i rozwój usług w obszarze e-commerce. Cała organizacja, świadcząca do tej pory krajowe usługi kurierskie, teraz jako DHL Parcel Polska weszła w skład DHL Parcel Europe. Zmiany wynikają ze strategii globalnej DP DHL 2020 i podyktowane są decyzją Grupy o rozwoju usług dla sektora e-commerce na najważniejszych rynkach europejskich, wśród których znajduje się Polska.

Kraje spoza grupy BRICS zwiększają optymizm na rynkach wschodzących

Dynamiczny wzrost w krajach ASEAN, Zatoki Perskiej, regionu Afryki subsaharyjskiej oraz w kolejnej grupie gospodarek przejściowych, takich jak: Indonezja, Nigeria, Bangladesz, Meksyk i Pakistan równoważy zróżnicowane wyniki osiągane przez kraje z grupy BRICS, które były motorami wzrostu na rynkach wschodzących w ciągu ostatnich kliku lat.

70 Solarisów pojedzie do Rumunii

W ostatnich dniach grudnia 2014 roku firma Solaris podpisała kontrakt na dostawę siedemdziesięciu niskopodłogowych autobusów Urbino 12 do położonego niedaleko Bukaresztu miasta Pitesti. Jest to kolejne duże zamówienie z rynku rumuńskiego, który w ostatnim czasie stał się dla polskiego producenta znaczącym kierunkiem eksportu.

MLP Group w 2014 r. wynajęło 256 tys. mkw.

W minionym roku deweloper powierzchni magazynowych podpisał 33 umowy najmu, dotyczące wynajęcia łącznie ok. 256 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej. W tym roku zarząd MLP Group liczy na utrzymanie tempa wzrostu. Przygotowuje się także do rozpoczęcia zagranicznej ekspansji.

PEKAES zwiększa swoje zaangażowanie na Dolnym Śląsku

Operator logistyczny PEKAES uruchomił nowy terminal w Legnicy. Spółka konsekwentnie realizuje przyjętą strategię rozwoju sieci drobnicowej. Atrakcyjne pod względem komunikacyjnym położenie filii w Legnicy usprawni realizację procesów operacyjnych w firmie i pozwoli obsłużyć jeszcze większą liczbę przesyłek.

Złote Godło dla marki DHL

Globalna marka DHL po raz kolejny zdobyła Złote Godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2014, zajmując I miejsce w kategorii „Firmy kurierskie”. Jednym z najważniejszych elementów sukcesu marki jest znajomość wśród konsumentów, która w przypadku marki DHL utrzymuje się na poziomie aż 74%.

Subskrybuj to źródło RSS