Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

ID Logistics przejmuje jednego z największych operatorów logistyki kontraktowej na Półwyspie Iberyjskim

Grupa ID Logistics i fundusz inwestycyjny PE fund Corpfin Capital podpisały umowę dotyczącą przejęcia przez ID Logistics 100% udziałów Logiters, czołowego operatora logistyki kontraktowej w Hiszpanii i Portugalii. Akwizycja jest zgodna ze strategią międzynarodowego rozwoju Grupy ID Logistics i umacnia jej pozycję jako lidera na europejskim rynku logistyki kontraktowej.

OT Logistics przejmuje spółki Grupy STK

Zarząd OT Logistics zawarł warunkową umowę inwestycyjną z STK Group Sp. z o.o., jednym z największych prywatnych przewoźników kolejowych w Polsce. Dotyczy nabycia akcji STK S.A. i Kolei Bałtyckiej S.A., stanowiących odpowiednio 100% i 80% udziału w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów. Łączna wartość transakcji nabycia udziałów w obu spółkach wyniesie ok. 33,1 mln zł.

Poczta Polska z bezpłatnym WiFi w ponad 850 placówkach pocztowych

Bezterminowy i bezpłatny dostęp do Internetu poprzez sieć WiFi, wypełnianie białych plam na mapie cyfrowej Polski i możliwość kontaktu on-line z usługami administracji publicznej dla klientów - takie są główne korzyści projektu darmowego WiFi, który właśnie został udostępniony przez Pocztę Polską w ponad 850 placówkach pocztowych.

Z etykietą

Rosyjskie centrum eksportowe oraz Grupa GEFCO podpisały umowę o współpracy

Grupa GEFCO, wchodząca w skład Rosyjskich Kolei Państwowych (RZD), oraz spółka Rosyjskie Centrum Eksportowe podpisały umowę o współpracy w zakresie globalnego wsparcia logistycznego rosyjskich i międzynarodowych firm eksportowych. Partnerstwo będzie w pierwszej kolejności działać na rzecz branży motoryzacyjnej, a w późniejszym etapie rozszerzy się na inne strategiczne sektory produkcyjne.

Twoje produkty w Google Shopping obowiązkowo z numerem GTIN od 14 lutego 2017 r.

W przyszłym roku Polska dołączy do światowego projektu, uruchomionego przez Google, w którym firmy prezentujące swoje produkty oraz pliki produktowe w Google Shopping mają obowiązek znakowania numerem GTIN - Globalnym Numerem Jednostki Handlowej (ang. Global Trade Item Number), czyli unikatowym dla każdego produktu numerem kodu kreskowego. Od 14 lutego 2017 r. również polskie firmy, które mają zamiar wprowadzić swoje produkty do Google Shopping będą musiały obowiązkowo oznaczyć je numerem GTIN.

Subskrybuj to źródło RSS