Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

DHL wspiera biznes i dobrobyt na całym świecie

DHL, światowy dostawca usług logistycznych, rozpoczął 17 marca nową kampanię marki pod hasłem „Siła światowego biznesu” (ang. “The Power of Global Trade”). Motywem przewodnim kampanii jest silny związek pomiędzy biznesem i logistyką oraz jego wpływ na poprawę jakości życia. Kampania wykorzystuje reklamę w prasie, w internecie oraz na nośnikach „Out-of-Home”, a także telewizyjne spoty reklamowe i reklamę na portalach społecznościowych. Przy wsparciu wewnętrznej kampanii Grupy DHL „Łączymy ludzi. Poprawiamy jakość życia” (ang. “Connecting people. Improving lives”), emocjonalny sposób pozycjonowania marki DHL stał się kompleksową i zintegrowaną strategią. 

Rusza budowa nowego obiektu BTS na terenie SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn

Z początkiem marca rozpoczęły się prace budowlane szytego na miarę obiektu na terenie SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn. Prawie 5 000 mkw. powierzchni przeznaczone zostanie na magazyn oraz zaplecze biurowo-socjalne firmy Rhenus Data Office Polska, specjalizującej się w przechowywaniu, archiwizowaniu oraz niszczeniu dokumentów.

DPD Polska wspiera lubelskie hospicjum

DPD Polska kontynuuje działania związane z pomocą dla lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia, zapoczątkowane przez firmę Siódemka, która z końcem ubiegłego roku weszła w struktury DPD w Polsce. Firma kurierska wspiera w szczególności „Zakręconą akcję”, zapewniając transport kilkunastu ton zakrętek. Środki z tego przedsięwzięcia pozwalają spełnić marzenia podopiecznych hospicjum. To nie pierwsza inicjatywna na rzecz osób potrzebujących, w której aktywnie uczestniczą kurierzy.

Subskrybuj to źródło RSS