Nowa siedziba FM Logistic w Polsce
W Mszczonowie powstaje nowy Head Office operatora. Nowe biura FM Logistic będą miały powierzchnię 4,5 tys. mkw. Inwestycja pochłonęła kilkanaście milionów złotych.
W Mszczonowie powstaje nowy Head Office operatora. Nowe biura FM Logistic będą miały powierzchnię 4,5 tys. mkw. Inwestycja pochłonęła kilkanaście milionów złotych.
DPD Polska ponownie otrzymała status złotego sponsora VIII Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej, organizowanej przez Wyższą Szkołę Logistyki w Poznaniu. Celem tego przedsięwzięcia jest rozbudzenie wśród młodych ludzi zainteresowania tematyką logistyczną oraz pomoc w ocenie i profesjonalizacji programu nauczania w szkołach średnich i policealnych. DPD Polska po raz szósty wspiera ten projekt.
25 września poznaliśmy tegorocznego mistrza świata w międzynarodowych zawodach w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Została nim drużyna z francuskiej firmy ESSILOR z wynikiem ROI 3,69.
DHL Express, wiodący na świecie dostawca międzynarodowych usług kurierskich, ogłosił dzisiaj doroczną ogólną podwyżkę średnich cen, obowiązującą od 1 stycznia 2016 r. W Polsce średni wzrost cen wyniesie 3,9%.
Grupa GLS i DB Schenker Logistics podpisały umowę o partnerstwie strategicznym na terenie Europy. Firmy będą prowadziły komplementarne działania w zakresie usług transportowych - GLS rozszerzy swoją ofertę usług przewozu drobnicy, a DB Schenker Logistics wprowadzi usługi kurierskie obejmujące całą Europę. Umowa ramowa bez wyłączności na współpracę została podpisana na początku września.
DHL Express (Poland), lider na rynku krajowych i międzynarodowych przesyłek ekspresowych, po raz kolejny obchodzi Dzień Kuriera i Przewoźnika, przypadający 29 września. Od wielu lat to szczególnie uroczysty dzień dla wszystkich kurierów, stanowiących w organizacji najprężniejszą i najliczniejszą grupę ponad 3 tys. osób, na co dzień zrzeszonych w dywizjach DHL Parcel, DHL Express oraz DHL Freight.
Według ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach internetowych. Jednym z głównych powodów jest brak wiarygodności e-sprzedawców. Jak handlujący w sieci przedsiębiorcy mogą uwiarygodnić swoje e-sklepy i przekonać dodatkowych konsumentów do zakupów?
Fundacja UPS, filantropijne ramię UPS® (NYSE: UPS) współpracuje z Wysokim Komisarzem Narodów Zjednoczonych do spraw Uchodźców (UNHCR) i Światowym Programem Żywnościowym ONZ (WFP), zapewniając transport pomocy humanitarnej dla uchodźców znajdujących się w Grecji i na granicy Macedonii. 5 września dotarły tam przesyłki ze 163 tonami pomocy humanitarnej, wliczając w to 86 ton batonów wysokoenergetycznych, 30 tys. koców, 25 tys. karimat i 1 tys. lamp solarnych. Transport sfinansowała Fundacja UPS w ramach programu pomocy humanitarnej UPS Humanitarian Relief and Resilience.