Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Systemy obsługi klienta przy sprzedaży

Systemy obsługi klienta przy sprzedaży 10 lata 5 miesiąc temu #4192

  • student3113
  • student3113 Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam,
Mam do napisania wypracowanie nt. Systemów obsługi klienta (i ich podział odnośnie sprzedaży) związane z logistyką(temat niestety mi narzucony). Przekartkowałem kilka książek o tematyce obsługi klienta i nie znalazłem żadnego podziału (albo tak mi się tylko wydaje), jedyne na co trafiłem to CRM.
Prosiłbym o proste przestawienie tego podziału, abym wiedział co opisać oraz ewentualne pozycje książkowe.
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Systemy obsługi klienta przy sprzedaży 10 lata 4 miesiąc temu #4218

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

wskazówek nt. systemu obsługi klienta można poszukać np. w książkach:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rydzkowski W. [red.], Usługi logistyczne. Teoria i praktyka, Poznań 2011

Polecam też szereg artykułów na ten temat na [url=http://www.logistyka.net.pl/wyszukiwarka?searchword=obs%C5%82uga+klienta&order_by=trafnosc
]naszym portalu[/url].

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.090 s.