logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Supply Chain M.-błąd przesyłki -jakie procedury???

Supply Chain M.-błąd przesyłki -jakie procedury??? 5 lata 11 miesiąc temu #3371

  • KalinaJ
  • KalinaJ Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam,

Będę bardzo wdzięczna za wszelkie komentarze dotyczące przedstawionej poniżej sytuacji. Pilnie potrzebuję przeanalizować i przygotować działania. Dziękuję serdecznie za pomoc!

"Firma X" ma zamówienie złożone przez producenta zbiorników z szacowaną datą dostarczenia XXX

Towar został wysłany drogą morską zamiast drogą powietrzną, co daje mniej więcej 6 tygodni opóźnienia, a Nasz dostawca wyczerpał części do ewentualnej dodatkowej produkcji, aby nowe produkty wysłać szybko drogą powietrzną. Klient już wyraził, że sytuacja jest pilna jako, że jego klient ( duża Europejska firma produkcyjna produkująca autobusy ) zamierza zainstalować te produkty w ich nowych autobusach, które będą używane podczas Światowych Mistrzostw Piłki Nożnej w Brazylii za 3 miesiące. Oznacza to, że jest ogromna presja czasowa. Prawdopodobne jest, że klient zarząda zwrotu kosztów wynikających ze szkód opóźnienia. Będzie to bardzo kosztowne dla Naszej firmy jako, że główna część transportu publicznego podczas Mistrzostw zależy od przesyłki.
Co robimy?
- Działania wewnętrzne względem łańcucha zaopatrzenia ( Supply Chain ) - ( zaopatrzenie, magazyn, transport, produkcja )
- Działania wewnętrzne względem zarządu
- Działania względem klient
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Supply Chain M.-błąd przesyłki -jakie procedury??? 5 lata 11 miesiąc temu #3382

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3264
  • Otrzymane podziękowania: 155
  • Oklaski: 140
Witam,

problem chyba akademicki?
Wszystko zależy od konstrukcji umowy z dostawcą. Zapewne należy spróbować renegocjować umowę i jednocześnie poszukać innego dostawcy, a kosztami dostawy spróbować obciążyć pierwotnego dostawcę. Renegocjowanie umowy powinno zmierzać w tym kierunku.
Główny nacisk w działaniach należy zatem położyć na optymalizację łańcucha dostaw.
Rolą zarządu może być skuteczne renegocjowanie szczegółów kontraktu z dostawcą.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.114 s.

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj