Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Logistyka zaopatrzenia

Logistyka zaopatrzenia 8 lata 9 miesiąc temu #6888

  • Rumianek
  • Rumianek Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam,
chciałabym się dowiedzieć czy posiadając dane takie jak ([1]%zamówień zrealizowanych w ciągu 1 dnia, [2]szacunkowa wartość sprzedaży, [3]koszty dystrybucji transport,magazynowanie i opracowanie zamówień)
mogę wyliczyć jaki poziom obsługi klienta byłby najkorzystniejszy dla firmy.
Dokładnie chodzi mi o to czy jest na to jakiś wzór.
Proszę o odpowiedź.
Anna.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Logistyka zaopatrzenia 8 lata 8 miesiąc temu #6909

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

dwa podstawowe wskaźniki poziomu obsługi klienta to: prawdopodobieństwo obsłużenia popytu (POP) oraz stopień ilościowej realizacji (SIR).
Przyjmuje się, że optymalny poziom obsługi klienta to 95%.

Szerszego omówienia tych zagadnień można szukać np. w cyklu artykułów Między teorią a praktyką zarządzania zapasami, opublikowanych na tym portalu.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.082 s.