logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: pytanie

pytanie 4 lata 2 tygodni temu #4674

  • joggenq
  • joggenq Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
czy ktoś jest w stanie pomóc odpowiedzieć na poniższe pytanie ?

"JAK RABATY I UPUSTY PRZEKŁADAJĄ SIĘ NA ZYSKOWNOŚĆ WSPÓŁPRACY" ?

z góry dziękuję

pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: pytanie 4 lata 2 tygodni temu #4675

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3097
  • Otrzymane podziękowania: 137
  • Oklaski: 132
Witam,

no cóż, wszystko zależy z punktu widzenia której ze stron transakcji spojrzymy na to zagadnienie. W największym skrócie: firma, która udziela rabatu - automatycznie umniejsza swój zysk, firma która przy realizacji zakupu uzyskuje rabat automatycznie obniża swoje koszty. Ale ta reguła ma zastosowanie do transakcji jednorazowych.
Dobrze zaplanowana polityka rabatowa najczęściej powoduje np. wydłużenie współpracy, przywiązuje klienta do sprzedawcy itp., co przekłada się na wzrost sprzedaży i w dłuższej perspektywie - wzrost zysków. Rabaty pozwalają także wyprzedać towary mniej atrakcyjne, przez co obniżają się koszty utrzymania zapasów.

Pozdrawiam
ŁP
Ostatnio zmieniany: 4 lata 2 tygodni temu przez Lukasz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.129 s.

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj