logistyka.net.pl - wortal logistyczny | logistyka | e-logistyka | TSL

       WYDAWCA            PARTNER PORTALU

   

A+ A A-
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: praca inż. dot. logistycznej obsługi klienta

praca inż. dot. logistycznej obsługi klienta 4 lata 1 miesiąc temu #4600

  • justynurka
  • justynurka Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam, tematem mojej pracy jest "System zarządzania jakością według normy ISO 9001 a doskonalenie logistycznej obsługi klienta". W części badawczej mam stworzyć procedurę usprawnienia logistycznej obsługi klienta w wybranej firmie. Bardzo proszę o pomoc w wybraniu obszaru, którego procedura powinna dotyczyć. Na myśl przychodzą mi reklamacje ale to dość popularny temat.

Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca inż. dot. logistycznej obsługi klienta 4 lata 2 tygodni temu #4657

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3097
  • Otrzymane podziękowania: 137
  • Oklaski: 132
Witam,

wg mnie jest całe spektrum zagadnień do wyboru:
- czas dostaw
- dostępność produktów
- elastyczność dostaw
- częstotliwość dostaw
- niezawodność dostaw
- kompletność dostaw
- dokładność dostaw
- dogodność składania zamówień
- dogodność dokumentacji

Może warto pomyśleć o procedurze związanej z czasem dostaw?
Życzę powodzenia i pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca inż. dot. logistycznej obsługi klienta 4 lata 2 tygodni temu #4664

  • justynurka
  • justynurka Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Dziękuję,
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.115 s.

 Instytut Logistyki i Magazynowania

Logowanie

LOGOWANIE

Rejestracja

Rejestracja użytkownika
lub Anuluj