Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Zadowolenie klienta z obsługi logistycznej

Zadowolenie klienta z obsługi logistycznej 7 lata 9 miesiąc temu #8145

  • polaris
  • polaris Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Szanowni Państwo

Chciałbym Was zapytać o małą podpowiedź lektur, książek na temat powyższego tematu na podstawie firmy x lub generalnie chodzi mi o firmę transportową, ponieważ jestem spedytorem i chodziło mi bardziej o zmontowaniu jakiejś pracy związanej z transportem drogowym, brakuje troszkę pomysłu jak to ugryźć i pozycji na ten temat i w 4 rozdziale jaką formę byście najbardziej polecali: ankietę lub coś podobnego ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Zadowolenie klienta z obsługi logistycznej 7 lata 8 miesiąc temu #8157

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

potrzebnych informacji można spróbować poszukać w podstawowych pozycjach:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001,
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
- Rydzkowski W. [red.], Usługi logistyczne. Teoria i praktyka, Poznań 2011,
- Ciesielski M., Długosz J. [red.], Strategie łańcuchów dostaw, Warszawa 2010.

O nowych trendach można poczytać np. w książce pod red. B. Ocickiej, Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Warszawa 2017.

Pomocna może też być oczywiście lektura artykułów nt. logistycznej obsługi klienta, opublikowanych na tym portalu.

Ankieta wydaje się niezłą metodą badawczą w tym przypadku, ale trzeba mieć na uwadze, że mogą wystąpić problemy z uzyskaniem reprezentatywnej liczby odpowiedzi.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.122 s.