Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: logistyka

GEFCO Polska strategicznym partnerem logistycznym SCANII

Firma logistyczna GEFCO, specjalizująca się w usługach dla branży motoryzacyjnej, rozszerza współpracę z producentem samochodów ciężarowych i autobusów SCANIA. Prowadzona przez GEFCO Polska obsługa logistyczna obejmuje konsolidację towarów od kilkudziesięciu producentów z kraju, a następnie dostawę do wszystkich fabryk SCANII w Europie. Bezpośredni transport na linie produkcyjne w pięciu krajach jest realizowany codziennie z magazynu GEFCO Polska w Plewiskach k. Poznania. To przykład modelowej współpracy, która towarzyszy projektom prowadzonym dla innych klientów.

Dachser Stryków rośnie w dwucyfrowym tempie

Dachser, globalny operator logistyczny, rozwija swój oddział w centralnej Polsce. Liczba przesyłek obsłużonych przez Dachser w podłódzkim Strykowie wzrosła w pierwszym półroczu tego roku o 16% w porównaniu z takim samym okresem 2017 r., a ich tonaż zwiększył się o ponad 14%. Ponadto oddział uruchomił kolejne cztery bezpośrednie połączenia do Niemiec, dzięki czemu na koniec czerwca 2018 r. dysponował 15 stałymi liniami drobnicowymi wychodzącymi do tego kraju.

Ideal Idea City Park - rusza nowa inwestycja Ideal Idea Formad

Ideal Idea sfinalizowała zakup terenu pod kolejną, piątą inwestycję magazynowo-biurową, tym razem na granicy Warszawy i Raszyna. Obiekt stanie na działce o powierzchni 4,5 ha tuż przy obwodnicy S2 w doskonałej lokalizacji, zaledwie 6 minut jazdy od Park & Ride w Al. Krakowskiej. Łączna powierzchnia Ideal Idea City Park wyniesie 19,5 tys. m kw. Obiekt zaprojektowała również Ideal Idea, która będzie jego generalnym wykonawcą.

Raben prezentuje Raport Społeczny 2017

Ponad 200 ton żywności uratowanej przed zmarnowaniem wspólnie z Bankami Żywności. 2300 posadzonych drzew w ramach akcji "e-faktura = wyższa kultura". Około 100 000 PLN przekazanych darowizn, w ramach oddolnych inicjatyw pracowniczych oraz działalności fundacji korporacyjnej. To tylko część działań społecznych Grupy Raben, ich pełen wykaz firma prezentuje w swoim najnowszym Raporcie Społecznym 2017. Powstał on zgodnie ze standardem WCAG na poziomie AA, a w proces jego tworzenia zaangażowanych było ponad 500 interesariuszy.

DHL Express Poland z najwyższymi standardami obsługi klienta

“Centre of Excellence” weryfikuje rzeczywisty poziom standardów i realizacji procedur w Działach Obsługi Klienta DHL Express. Zakres audytu obejmuje procesy bezpośrednio związane z obsługą klienta, takie jak: jakość prowadzonych rozmów i korespondencji, dostępność dla klientów czy czas odpowiedzi na zapytania. Audytorzy weryfikują również standardy zarządzania ludźmi od etapu zatrudniania pracownika, poprzez odpowiednie przygotowanie go do pracy, stawianie oczekiwań i sprawdzanie ich realizacji, stałe podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności, po systematyczną pracę z konsultantami i managerami każdego szczebla w celu utrzymania oczekiwanego poziomu jakości obsługi klientów.

Nowa przestrzeń dla światłowodów Corning w Strykowie

Na terenie SEGRO Logistics Park Stryków powstał nowoczesny obiekt produkcyjno-magazynowy dla Corning Optical Communications, o powierzchni 39 200 m kw. Nowy projekt deweloperski został zrealizowany zgodnie z najwyższymi standardami budownictwa magazynowego zaledwie w ciągu nieco ponad ośmiu miesięcy. W czwartek 27 września nastąpiło jego oficjalne otwarcie z udziałem lokalnych władz oraz dyrekcji firm Corning Optical Communications i SEGRO.

Usługa Poczty Polskiej Odbiór w Punkcie dostępna w 10 tys. miejsc

Poczta Polska ma największą sieć click & collect w kraju. Usługę Odbiór w Punkcie można już od października realizować w 10 tysiącach miejsc, a w ciągu najbliższych miesięcy, liczba punktów odbioru wzrośnie do 11 tysięcy. Potencjał usługi dostrzegają klienci eCommerce, a także Allegro. We współpracy z tym portalem Poczta świadczy usługi w ramach rewolucyjnego na polskim rynku programu Allegro Smart!.

Subskrybuj to źródło RSS