Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: logistyka

DHL Supply Chain wdraża na całym świecie najnowszą wersję inteligentnych okularów Google

DHL jest jednym z pierwszych klientów na świecie, którzy będą używać okularów Google najnowszej generacji do pracy w magazynach i centrach dystrybucji. Wydłużony czas pracy baterii, szybszy procesor oraz skrócony czas ładowania sprawiają, że nowe urządzenia są jeszcze lepiej dostosowane do użytku przemysłowego w obszarze intralogistyki. Inteligentne okulary i urządzenia do noszenia przy sobie stanowią tylko jeden z elementów wdrażanej w DHL strategii cyfryzacji.

Raben świętuje rozbudowę lokalizacji w Eisenach

W czerwcu bieżącego roku Grupa Raben oficjalnie otworzyła nowo rozbudowaną lokalizację w Eisenach. Dwa i pół roku od rozpoczęcia inwestycji, zaproszeni goście mogli zobaczyć nowoczesne magazyny, warsztat wraz z myjnią samochodową oraz nowe biura. Operator logistyczny zainwestował łącznie 6,5 miliona Euro, aby zwiększyć swoją obecność w regionie Turyngii.

Bieg Panattoni "na setkę" dla Castoramy zakończony! 100 000 tys. m kw. w Strykowie już działa

Panattoni Europe, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, ukończył budowę 100 000 m kw. centrum logistycznego dla Castorama Polska. Inwestycja powstała w Strykowie, a jej realizacja była podzielona na dwa etapy. Oficjalne przekazanie centrum nastąpiło 1 czerwca 2019 r., zaś 18 czerwca wokół obiektu odbył się bieg świętujący finalizację inwestycji.

Carrefour i Panattoni po raz drugi - ponad 63 600 m kw. w Polsce Centralnej

Panattoni Europe, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, wmurował kamień węgielny pod budowę największego centrum logistycznego firmy Carrefour Polska w kraju. Będzie to obiekt o charakterze BTS i powierzchni ponad 63 600 m kw. Inwestycja powstaje w Polsce Centralnej, w Rawie Mazowieckiej. Zakończenie prac budowlanych zaplanowane jest na koniec 2019 r.

Fracht FWO dostarczył urządzenia dla 3 elektrowni w Argentynie

Fracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu specjalizujący się w organizacji dostaw ładunków ponadnormatywnych, zorganizował transport 953 t ciężkich urządzeń dla 3 elektrowni geotermalnych w Argentynie. Organizacja tej dostawy, ze względu na bardzo duży stopień skomplikowania, wymagała współpracy pomiędzy różnymi oddziałami Grupy Fracht w Europie - polskiego, czeskiego i włoskiego.

Subskrybuj to źródło RSS