Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Aplikacje mobilne nie muszą sprzedawać, by zwiększać sprzedaż

Choć najbardziej znany i rozpowszechniony sposób wykorzystania aplikacji mobilnych opiera się bezpośrednio na sprzedaży, to istnieją również inne rodzaje programów na smartfony i tablety, które potrafią skutecznie angażować użytkowników i w efekcie zwiększać sprzedaż. Biorąc pod uwagę, że przeciętny użytkownik mobilny korzysta z 27 aplikacji poświęcając im nawet 37 godzin w miesiącu, wynika z najnowszych badań, jest o co walczyć. Oto 5 najpopularniejszych kategorii programów dedykowanych przyszłym klientom.

Polskie miasta inwestują w tramwaje

Tramwaje, dzięki unijnym dotacjom, wracają do łask samorządów. Rozwój transportu zbiorowego przyjaznego środowisku jest jedną ze strategii gospodarki niskoemisyjnej na lata 2014-2020. Nowe zamówienia to szansa nie tylko dla największych producentów taboru szynowego, ale także całej branży i wielu polskich firm.

Zakończenie projektu ECOTALE

Projekt ECOTALE rozpoczął się w 2012 roku i zajmował się kosztami zewnętrznymi transportu w zakresie:


- planowania i realizacji inwestycji w transporcie,
- bardziej strategicznego podejścia do internalizacji, poprawy równości i zrównoważonego rozwoju systemów transportowych
- integracji tradycyjnego podejścia opartego na "ekonomicznej" internalizacji kosztów zewnętrznych (czyli wykorzystaniu środków cenowych) przez wprowadzenie kryteriów i zasad wykorzystania gruntów jak i planowania środowiskowego.

18 procent wyszukiwań lokalnych skutkuje zakupem

Już 4 na 5 użytkowników smartfonów w USA chce, by wyniki wyszukiwania były dostosowane do ich lokalizacji. Co więcej, są oni bardziej skłonni kliknąć w reklamę mobilną, gdy oferta przez nią prezentowana odnosi się do ich aktualnego miejsca pobytu. W Polsce z wyszukiwania lokalnego korzysta już 90 procent użytkowników. Niestety, firmy nie są przygotowane na ich obsługę.

Subskrybuj to źródło RSS