Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

PKP Intercity ma już 15 lat

Blisko 1 mln 194 tys. uruchomionych pociągów, ponad 348 mln przewiezionych pasażerów i praca przewozowa na poziomie 87 mld pasażerokilometrów - tak PKP Intercity podsumowuje 5 479 dni działalności na rynku przewozowym. Nowy standard podróżowania, konkurencyjne czasy przejazdów, atrakcyjne ceny biletów oraz komfortowy tabor - to tylko wybrane kamienie milowe w rozwoju spółki.

Nowe Urbino 12 electric w Hamburgu

Bezemisyjne, bardzo ciche i płynnie podjeżdżające do przystanku - to najważniejsze znaki rozpoznawcze nowych elektrycznych Solarisów dostarczonych do hamburskiego przewoźnika Hamburger Hochbahn AG. Trzy nowoczesne egzemplarze Urbino 12 electric - modelu, który otrzymał prestiżową nagrodę Bus of the Year 2017 - będą jeździć przede wszystkim na trasie linii 109, na której hamburski przewoźnik wykorzystuje pojazdy tylko z niekonwencjonalnymi napędami.

ID Logistics dystrybuuje produkty IKEA w Niemczech

Grupa ID Logistics, międzynarodowy lider logistyki kontraktowej, rozszerzyła w Niemczech zakres współpracy z IKEA, jedną z największych na świecie sieci meblowych i DIY. ID Logistics, po uruchomieniu platformy e-commerce w Dortmundzie Westfalenhütte, zarządza teraz kolejnym centrum logistycznym IKEA, zlokalizowanym w Dolnej Saksonii.

"Sto na start" DPD Polska dla Fundacji Uniwersytet Dzieci

Fundacja Uniwersytet Dzieci jest kolejnym laureatem programu "Sto na start", wspólnego przedsięwzięcia firmy kurierskiej DPD Polska i portalu crowdfundingowego wspieram.to. Fundacja organizuje wykłady i warsztaty dla dzieci mające na celu zainteresowanie ich nauką i techniką. W ramach współpracy Fundacja otrzyma od firmy DPD Polska pakiet stu bezpłatnych przesyłek.

Eksport do USA: świetlane perspektywy?

Pamiętam, że jeszcze niedawno to, co polskie przeciętnemu Amerykaninowi kojarzyło się z przaśnością, a konserwatyzm utożsamiał on z zacofaniem. Hitem eksportowym były "polish kiełbasa" i "polish vodka" jako synonim Polaka, nie wylewającego za kołnierz. Od tamtego czasu upłynęło raptem kilkanaście lat, ale wizerunek produktów "made in Poland" zmienił się radykalnie na korzyść.

Subskrybuj to źródło RSS