Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

E-administracja w służbie przedsiębiorcom

Ponad 400 uczestników brało udział w drugiej edycji konferencji e-Administracja dla Biznesu (EAB 2015), która odbyła się w Warszawie 14 i 15 kwietnia br. Organizatorami konferencji były trzy podmioty zaangażowane w rozwój e-administracji: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwo Gospodarki oraz Instytut Logistyki i Magazynowania. Głównym tematem tegorocznego spotkania były usługi elektroniczne, udostępniane przedsiębiorcom przez instytucje publiczne. W zamyśle organizatorów konferencja jest platformą wymiany informacji dla przedsiębiorców, a jednocześnie okazją do prezentacji kierunków rozwoju e-administracji.

Logistycy z CHEP pobiegną dla dzieci z fundacji „Dom w Łodzi”

„Urodzeni w CHEP-ie” to kolejna akcja charytatywna CHEP Polska realizowana w ramach globalnej strategii CSR międzynarodowego dostawcy usług poolingowych. Firma posiadająca swoje centrum serwisowe w Niewiadowie pod Łodzią, po raz kolejny przygotowała specjalną inicjatywę wspierającą społeczność lokalną, wśród której działa.

Grupa PKP CARGO transportuje towary z Chin do Niemiec

Po 13 dniach podróży, do stacji Hamburg Billwerder w Niemczech dotarł pociąg towarowy z Chin. Na europejskim odcinku trasy przewóz w całości realizowany był przez Grupę PKP CARGO. Po raz pierwszy spółka odpowiadała za przewóz na dwóch odcinkach - polskim oraz niemieckim. Za realizację kontraktu dla chińskiego partnera odpowiedzialny był Cargosped, operator świadczący usługi spedycyjne i logistyczne, należący w całości do Grupy PKP CARGO.

DHL wspiera biznes i dobrobyt na całym świecie

DHL, światowy dostawca usług logistycznych, rozpoczął 17 marca nową kampanię marki pod hasłem „Siła światowego biznesu” (ang. “The Power of Global Trade”). Motywem przewodnim kampanii jest silny związek pomiędzy biznesem i logistyką oraz jego wpływ na poprawę jakości życia. Kampania wykorzystuje reklamę w prasie, w internecie oraz na nośnikach „Out-of-Home”, a także telewizyjne spoty reklamowe i reklamę na portalach społecznościowych. Przy wsparciu wewnętrznej kampanii Grupy DHL „Łączymy ludzi. Poprawiamy jakość życia” (ang. “Connecting people. Improving lives”), emocjonalny sposób pozycjonowania marki DHL stał się kompleksową i zintegrowaną strategią. 

Subskrybuj to źródło RSS