Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Nowe metody płatności na A4 Katowice-Kraków

Od 1 lutego kierowcy podróżujący A4 Katowice-Kraków i przejeżdżający przez Place Poboru Opłat (PPO) w Mysłowicach i Balicach mogą dokonywać płatności za przejazd tym odcinkiem autostrady przy użyciu kart flotowych oraz paliwowych. Wprowadzenie wygodnych i bezgotówkowych form płatności to efekt przeprowadzonej wymiany urządzeń poboru opłat, będącej częścią kompleksowego programu zwiększania przepustowości PPO realizowanego przez Stalexport Autostrada Małopolska S.A. (SAM S.A.).

Wim Bosman teraz jako Mainfreight Poland

1 lutego 2015 roku Wim Bosman Polska zmienił nazwę na Mainfreight Poland. Tym samym zakończył się proces integracji i rebrandingu Wim Bosman z globalnym dostawcą usług logistycznych - nowozelandzką Grupą Mainfreight. Dzięki temu firma poszerzyła ofertę usług i zapewnia polskim klientom pełny dostęp do globalnych rozwiązań logistycznych. 

Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem - kurs z certyfikatem

Centrum Edukacji Logistycznej we współpracy z Instytutem Logistyki i Magazynowania zaprasza na kurs „Zarządzanie logistyczne przedsiębiorstwem – poziom Junior”, edycja luty – kwiecień 2015 r.
 
Kurs od wielu lat cieszy się dużym zainteresowaniem osób, których celem jest uzyskanie EUROPEJSKIEGO CERTYFIKATU Z LOGISTYKI na poziomie JUNIOR. Oferowane szkolenie kierowane jest do osób podejmujących działania decyzyjne w logistyce na poziomie operacyjnym, dla których certyfikat jest atutem wspierającym ich awans zawodowy oraz dającym wyróżnienie na rynku pracy. Certyfikat Europejskiego Towarzystwa Logistycznego (ELA) to dokument honorowany we wszystkich krajach Unii Europejskiej.

GEFCO Polska „Firmą Przyjazną Klientowi”

Firma GEFCO Polska otrzymała certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi”. W sierpniu i we wrześniu 2014 r. Operator zlecił niezależne badanie satysfakcji swoich klientów Fundacji Obserwatorium Zarządzania. Badanie zostało zrealizowane techniką CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo) na reprezentatywnej próbie, we wszystkich segmentach tj. Major, Global i National. Ogólny indeks zadowolenia Klientów osiągnął wysoki poziom 89%. Certyfikat został wręczony 26 stycznia 2015 roku, podczas uroczystej Gali zorganizowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Subskrybuj to źródło RSS