Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Polska i amerykańskie cła

Po sześciu miesiącach napięć i niepewności związanych z nową falą amerykańskiego protekcjonizmu, światowy handel wchodzi w etap względnej stabilizacji. Dwustronne umowy Stanów Zjednoczonych z Unią Europejską, Chinami, Japonią i Wietnamem zakończyły najbardziej destabilizujący etap wojny celnej i wyznaczyły nowe reguły gry. Eksperci Fulfilio podkreślają, że choć cła nie zniknęły i pozostają w wielu przypadkach wysokie, są przynajmniej znane. A Polska, dzięki logistyce, lokalizacji i skali, powinna przejść do ofensywy w tej globalnej grze handlowej.

Grupa Geis inwestuje w efektywność energetyczną w nieruchomościach

 

Łańcuchy dostaw odpowiadają za nawet 60 proc. globalnych emisji CO₂[1], co czyni sektor logistyczny jednym z kluczowych obszarów wpływających na klimat. Grupa Geis, aktywnie ogranicza swój ślad środowiskowy, wdrażając nowoczesne, proekologiczne rozwiązania. Jednym z nich jest zaawansowany system zarządzania energią w nieruchomościach – Enmon, który pozwala na efektywne wykorzystywanie zasobów.

Eurowag rośnie w siłę. Polskie Inelo w pełni zintegrowane z europejskim liderem

Eurowag, jeden z czołowych europejskich dostawców rozwiązań w zakresie mobilności i płatności, robi kolejny strategiczny krok w kierunku budowy kompleksowej platformy usług dla branży transportowej i logistycznej. W ramach tego procesu polska firma Inelo zostaje w pełni zintegrowana z Grupą Eurowag, a jej marka będzie stopniowo wycofywana z rynku.

WPIP Green Energy rozbudowuje fotowoltaikę dla Colian Logistic

WPIP Green Energy realizuje rozbudowę instalacji fotowoltaicznej dla Colian Logistic – uznanego operatora logistycznego, należącego do Grupy Colian. Na dachu siedziby firmy w Kostrzynie Wielkopolskim powstaje instalacja o mocy 418 kWp. Umożliwi ona produkcję 390 000 kWh energii elektrycznej rocznie.

Jakie znaczenie dla logistyki ma wybór opakowań? Producent odpowiada

Wybór odpowiednich opakowań dla firm jest istotny nie tylko ze względów estetycznych czy z uwagi na konieczność zachowania zgodności z identyfikacją wizualną marki – ma również kluczowe znaczenie dla logistyki. Opakowanie wpływa bowiem bezpośrednio na efektywność transportu i magazynowania, a także na bezpieczeństwo produktów. Producent opakowań z wieloletnim doświadczeniem dzieli się wiedzą na temat tego, w jaki sposób odpowiednie opakowania mogą wspierać logistykę nowoczesnych przedsiębiorstw.

Subskrybuj to źródło RSS