Model of integrated marketing communication of commercial bank - theoretical approach
- 0
- Kategoria: Pozostałe zagadnienia
Rozwój jest naturalnym celem każdej organizacji. Pierwsza i druga dekada XXI wieku to niewątpliwie czas dużych zmian wszystkich sfer funkcjonowania firm w sensie mikro- i makroekonomicznym, zarówno w wymiarze lokalnym, jak i globalnym.
Infrastruktura transportu z perspektywy potrzeb sektora TSL
Sieć transportowa, mimo realizowanych inwestycji infrastrukturalnych wciąż charakteryzuje się niską jakością i stanowi poważne zagrożenie dla efektywnego funkcjonowania łańcuchów logistycznych.
Koncepcja modelu zarządzania ryzykiem w systemie logistycznym przedsiębiorstw rolnych - cz. 1
Kompleksowe systemy zarządzania ryzykiem w systemach logistycznych nie są obecnie realizowane w przedsiębiorstwach rolnych. Często jednak działania związane z zarządzaniem ryzykiem prowadzone są w sposób fragmentaryczny i niesformalizowany, wyłącznie na poziomie kadry kierowniczej, gdzie podejmowane są intuicyjne decyzje w tym zakresie.