Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: logistyka

Poczta Polska chce umocnić pozycję na rynku paczkowo-kurierskim w Polsce

10 mld zł to wartość, jaką w 2023 roku może osiągnąć rynek KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe i paczkowe) w Polsce. W najbliższych latach będzie on stabilnie wzrastał na poziomie około 10% rocznie. Poczta Polska chce umocnić pozycję głównego polskiego partnera rynku e-Commerce.

Ekspansja Panattoni Europe w Zielonej Górze

Panattoni Europe, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, zwiększa podaż powierzchni magazynowej w Zielonej Górze, w Lubuskim. Deweloper zakupił grunty pod nowe inwestycje i zapowiada ekspansję Panattoni Park Zielona Góra do planowanych ponad 130 000 m kw. w ramach sześciu budynków. Obecnie zrealizowanych jest blisko 75 tys. m kw., a budowa kolejnych ponad 50 tys. ruszy jeszcze w I kwartale br.

Panattoni Europe zmienia polski przemysł - nagroda PTWP SA

Robert Dobrzycki, Chief Executive Officer Europe (CEO) Panattoni Europe, laureatem honorowej nagrody "Tego, który zmienia polski przemysł”. Tytuł przyznany został przez Grupę PTWP SA - wydawcę Magazynu Gospodarczego Nowy Przemysł i portalu WNP.PL - podczas gali wieńczącej Forum Zmieniamy Polski Przemysł. Wydarzenie odbyło się 27 lutego br.

Firma Nokian Tyres wyróżniona nagrodą Silver Class za społeczną odpowiedzialność biznesu

Nokian Tyres po raz kolejny uznana jedną z wiodących firm pod względem społecznej odpowiedzialności biznesu. Zgodnie z opublikowanym w lutym Rocznikiem Zrównoważonego Rozwoju 2019, RobecoSAM przyznało firmie nagrodę Silver Class, co stanowi awans w stosunku do kategorii brązowej, do której zakwalifikowana została w zeszłym roku. RobecoSAM to szwajcarska firma ratingowa specjalizująca się w społecznej odpowiedzialności biznesu, a dokonywana przez nią coroczna ocena uznawana jest za jeden z najbardziej wiarygodnych i kompleksowych raportów dotyczących inwestowania w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju na całym świecie.

Czy ekologia obejmie także materiały reklamowe?

Współcześnie firmy starają się być coraz bardziej ekologiczne w wielu aspektach. Jednak materiały reklamowe i wspierające sprzedaż (POSM), które zalewają sklepy, wciąż wyłamują się z tego trendu. A przecież i tutaj istnieją duże możliwości ekooptymalizacji, a zarazem okazje do dokonania poważnych oszczędności.

Subskrybuj to źródło RSS