Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Nowa sortownia Poczty Polskiej w Kaliszu

Poczta Polska rozbudowuje swoją sieć logistyczną, aby zapewnić sprawną obsługę rosnącego wolumenu przesyłek KEP. Jednym z najważniejszych elementów sieci, mających wpływ na potencjał w tym zakresie oraz efektywność zachodzących procesów, jest nowoczesna infrastruktura. W tym celu Spółka uruchamia nową sortownię w Kaliszu, która zapewni odpowiednie warunki dla realizacji kluczowych procesów logistycznych, związanych z obsługą mieszkańców południowej części województwa wielkopolskiego.

EFL włącza się w społeczną kampanię rozwoju elektromobilności w Polsce

EFL został branżowym partnerem kampanii społeczno-edukacyjnej elektromobilni.pl. Leasingodawca już od wielu lat jest aktywnym uczestnikiem „zielonej rewolucji” na polskich drogach, a w pandemicznym 2021 roku sfinansował prawie dwa razy więcej samochodów osobowych i dostawczych niż rok wcześniej.

Boom sektora magazynowego

Dynamiczny rozwój e-commerce w trakcie pandemii i dalsze przewidywania o jego wzroście upewniają deweloperów magazynowych, że przejęte przez nich strategie są dobrym kierunkiem. Tylko od stycznia do marca tego roku nowa podaż osiągnęła najwyższy kwartalny wynik na poziomie 1,3 mln m kw. powierzchni, a w tym samym czasie zainteresowanie najemców przełożyło się na 1,4 mln m kw.

Akademia Morska w Szczecinie dołącza do inicjatywy EIT Urban Mobility

Akademia Morska w Szczecinie dołącza do inicjatywy EIT Urban Mobility, koordynowanej przez Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny. EIT Urban Mobility jest jedną ze wspólnot Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii, która działa w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego i ma na celu wsparcie badań, innowacji, edukacji i przedsiębiorczości w obszarze mobilności miejskiej.

Błękitne palety w serwisie

Ruch non-stop, ciężarówki podjeżdżają i odjeżdżają. Wszystkie wypełnione niebieskimi paletami. Wkrótce zostaną załadowane towarem, który trafi na półki sklepów w całym kraju. Kilka dni temu firma CHEP Polska zaprosiła dziennikarzy na wizytę w centrum serwisowym w Kampinosie pod Warszawą. Podczas specjalnego wydarzenia można było dowiedzieć się m.in.: ile palet dziennie przewija się przez centrum serwisowe CHEP, w jaki sposób palety są przeglądane, sortowane i wysyłane w dalszą trasę oraz jak wyglądają procedury kontroli jakości.

Subskrybuj to źródło RSS